וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: זה לא היה באמת משחק עונה

מכבי תל אביב לא התחשבה ביומרות של מטה אשר והעפילה למקום הראשון אחרי 0:3 חלק על סגניתה, שספגה הפסד ראשון

כל הלחץ במשחק העונה הערב (שלישי) בליגת העל בכדורעף היה על מכבי תל אביב, שידעה שהפסד שלה במשחק העונה מול הפועל מטה אשר עשוי לגרום לה לעונה לא קלה. אלא שהדאבליסטית, שהפסידה לראשונה מזה זמן רב לפני פחות מחודש מול מכבי הוד השרון, לא איפשרה לשחקנים של נועם כץ לחשוב בכלל על ניצחון, וניצחה 0:3 חלק שמעלה אותה למקום הראשון בטבלה.

המערכה הראשונה הייתה צמודה, כאשר מטה אשר כבר הוליכה 21:23. מכבי תל אביב בזכות הגנה טובה של ניקולס אפרון ומאריסיו ארואה לא ויתרה וחזרה למשחק. במצב של 24:25 לתל אביב, המנחית של מטה אשר, ג'ק דה סילבה מתח את שריר התאומים. מטה אשר עוד הצליחה לחזור ולהוליך 26:27, אבל תל אביב לחצה על הדוושה והציגה את גנאדי סוקולוב הצעיר בשתי פעולות טובות שהפכו את התוצאה ל-27:29 לתל אביב.

הפציעה של דה סילבה החמירה ובלעדיו למטה אשר לא היה בדיוק מה למכור מול המשחק המאורגן של השחקנים של זוהר בר נצר. המכונה התל אביבית עשתה את זה חד וחלק, 15:25 ו-18:25 בדרך לפסגה. בשבוע הבא תתארח מכבי תל אביב אצל הפועל כפר סבא, בעוד מטה אשר תחזור לנעמן ותארח את נווה שאנן.

"ההרגשה הכללית היא טובה, אנחנו שמחים לנצח אחרי ההפסד להוד השרון", סיכם זוהר בר נצר, מאמן מכבי תל אביב. "חבל שאחרי הפציעה של המנחית שלהם לא היה פה פייט של ממש כי אני באופן אישי רוצה שכל משחק יהיה לנו קשה, רק כך נוכל להתגבש ולהשתפר. גם לנו היו פצועים, אבל לא ברמה כמו של מטה אשר. אנחנו כבר מתכוננים לפולנים, נבוא, ונשתדל לתת מאבק רציני כי מדובר בקבוצה חזקה".

מאמן מטה אשר, נועם כץ: "היו לנו קשה אחרי הפציעה של דה סילבה. הסגל שלנו הוא צעיר אבל להיום זה לא הספיק. היינו צריכים ויכולים לנצח במערכה הראשונה ואני מאמין שאם זה היה קורה היינו מנצחים במשחק כולו. יצאנו כבר ממצבים קשים בליגה, אבל היום לא היו לנו את הכלים המתאימים".

הוד השרון ממשיכה להפתיע

מכבי הוד השרון, שנאבקת אף היא בצמרת הטבלה, ממשיכה לשמור על מאזן מצוין והשיגה אף היא ניצחון שביעי העונה. הקבוצה אירחה הערב את עירוני בת ים והתגברה עליה עם 0:3 חלק אחרי 15:25, 16:25 ו-23:25. הפועל המעפיל, שחיפשה ניצחון שני העונה, ירדה מנוצחת לקרב שלה מול נווה שאנן חיפה והפסידה 3:1. החיפאים הובילו אחרי 21:25, האורחים השוו עם 16:25, אבל שתי המערכות הבאות היו בשליטת נווה שאנן, שהמשיכה עם 19:25 ו-21:25.

משחק דרמטי במיוחד היה בכרמיאל, שם אירחה אליצור המקומית את מכבי עירוני חדרה, שניצחה 2:3. אחרי 22:25 ו-22:25 שהעלה את האורחים ל-0:2, השוותה כרמיאל עם 13:25 ו-18:25, כשבמערכה החמישית והמכרעת ניצחה חדרה 11:15 והשיגה ניצחון רביעי העונה.

המותחן הנוסף של הערב היה בדרבי של השרון, שם ניצחה רמת השרון 2:3 את הפועל כפר סבא. המקומיים מרמת השרון כבר הובילו 0:2 (24:26 ו-22:25), כפר סבא של שגיא ברעם חזרה ל-2:2 (21:25 ו-22:25), אבל רמת השרון סגרה את הסיפור עם 15:17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully