וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "היעדר הקהל כבר פעם שנייה טופח לנו בפנים"

30.11.2010 / 21:28

מאמן גלבוע/גליל עליון תולה את ההפסד למאריופול ביורוקאפ בנדידה למלחה. גורדון: "חבל שלא כולם הביאו את האנרגיות"

הפועל גלבוע/גליל עליון קיוותה לנקום ביורוקאפ ולהראות שהיא מסוגלת להתמודד גם עם הקשיים הפיזיים שפוקדים אותה כשמאלצים אותה לארח את המשחקים במלחה, אבל הקהל המועט שהגיע לאולם הירושלמי התקשה לדחוף את שחקניו של ליאור ליובין, שהפגינו יכולת רעה ברוב שלבי המשחק וירדו מנוצחים 86:95 בדרך להפסד שני במפעל. בשבוע הבא תנסע גלבוע/גליל לאוקראינה כדי לנסות לתקן את הרושם ובהתבסס ביכולת שלה ממשחק החוץ הקודם שלה נגד צ'דביטה זאגרב, יש לה בהחלט תקווה.

"נצטרך ללמוד טוב את המשחק הזה", סיכם ליאור ליובין. "כל אחד מהשחקנים יכול היה להביא מעצמו יותר. בשבוע הבא יש לנו עוד משחק ויש הרבה מה לשפר ונעשה את זה. יכול להיות שהאינטנסיביות פוגעת בנו, חסרות אנרגיות וברור שקשה יותר. כמאמן תמיד אני מרגיש שחסר משהו. יש לנו קבוצה חדשה וצעירה, אנחנו מנסים כל הזמן להשתפר וממשיכים הלאה".

על היעדר הקהל במלחה, הוסיף המאמן: "היעדר הקהל כבר פעם שנייה טופח לנו על הפנים. זו מתחילה להיות מגמה ויכול להיות שזה קשור לתוצאה. התחלנו את המשחק זוועה וכל פעם שזה קורה נוצר חוסר ביטחון, בטח אצל קבוצה צעירה ולא-מנוסה. הקבוצה השנייה מאוד מנוסה, היא קלעה באחוזים טובים. היינו מאוד חלשים, בעיקר בהגנה האישית. הייתה לנו תוכנית לא לאפשר להם לחוש נינוחות, וזה לא הצליח".

אבישי גורדון, שעלה מהספסל, שיחק 11 דקות וקלע ארבע נקודות, סיכם: "זה עצוב מאוד. במקום שיהיה יום חג בגלבוע, אנחנו באים לפה לאולם ריק, בלי אנרגיות ובלי כלום. חבל מאוד, אבל צריך לשכוח מהר מאוד את שני המשחקים, גם מול אריס וגם פה, וצריך להתכונן לבני השרון".

הקפטן הוסיף: "חבל שלא כולם הביאו היום את האנרגיות. אנחנו קבוצה צעירה ואנחנו חיים מאנרגיה, אני ניסיתי לעשות הכי טוב שאני יכול בשביל הקבוצה, להישאר חיובי, וזהו. ברור שאפשר עוד להמשיך באירופה. ראיתם איזו תוצאה פנטסטית עשינו בקרואטיה. לפחות בחוץ יהיה קהל אז יהיו אנרגיות ונבוא למלחמה. היום היה פשוט עצוב".

דימיטריוס אלכסנדר מתגעגע לאולם מלחה מלא

דימיטריוס אלכסנדר, ששיחק בעבר במכבי חיפה, הפועל ירושלים וגליל עליון, התגעגע לאולם במלחה והראה שהוא לא שכח לשחק שם כשהוא הפגיז 31 נקודות באחוזים מצוינים. "אני לא זוכר את האולם ככה, זה היה שונה בלי אנשים", אמר לאחר המשחק. "אני רגיל למלחה מלא, כשכולם משתגעים וצועקים. אני זוכר הרבה משחקים גדולים פה, כמו ניצחונות על ריטאס וסיינה".

על המשחק עצמו אמר: "זה היה משחק טוב. אני לא בטוח עד איזה גיל אשחק, בורכתי בגוף טוב, אין לי הרבה פציעות, אני שומר כל הזמן על הכושר וזה עוזר. בסוף המשחק איבדנו את הריכוז שלנו ולא טיפלנו בכדור כמו שצריך, לא היינו ממושמעים".

מאמן מאריופול, רולנדס יארוטיס, אמר: "אני לא יכול להגיד שזה היה משחק קל. שיחקנו נגד קבוצה טובה וזה לא קל לנצח בחוץ. יכול להיות שהמשחק היה מתפתח אחרת אם גליל היו משחקים באולם הביתי שלהם. לפעמים הקהל הוא השחקן השישי והוא עוזר עם הלחץ ונותן אנרגיה לקלוע זריקות קשות ולרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully