וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל בארי הפתיעה ביבנה

קבוצת התחתית גברה 79:81 על השנייה בטבלה. ביתר משחקי המחזור הושגו ניצחונות בית, כולל של קרית טבעון ובאר יעקב

המשחק המרכזי של המחזור התשיעי בליגה הלאומית בכדורסל ייערך רק מחר (רביעי) כשהפועל תל אביב תארח את מ.כ. הבקעה, אבל הערב קיבלו האדומים בשורות טובות בעקבות הפסדה המפתיע של השנייה בטבלה, אליצור יבנה, 81:79 להפועל בארי. יתר המשחקים הסתיימו בניצחונות של קבוצות הבית.

אליצור יבנה - הפועל בארי 79:81

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הקבוצה של נתי כהן נעצרה באולמה הביתי ודווקא מול קבוצת התחתית של הפועל בארי, שחזרה למסלול הניצחונות אחרי רצף של שישה הפסדים. האורחים פתחו נהדר עם 11:24 ברבע הראשון ונהנו מיום רע של יבנה מחוץ לקשת (2 מ-15). יותם שירן הוביל את הקבוצה של חנוך מינץ עם 18 נקודות וגרג דייויס הוסיף 17, כשביבנה רק צ'אד טימברלייק עם 28 ודבון הארדין עם 20 באו לעבוד.

הפועל קרית טבעון - הפועל עפולה 78:83

אחרי שני הפסדים רצופים מול הבקעה והפועל תל אביב, טבעון התאוששה עם ניצחון במשחק צמוד על הפועל עפולה, שסופרת כבר שלושה הפסדים מאז הניצחון על רמת גן. שחקן הרכש הטרי עודד שעשוע הוביל את טבעון עם משחק מצוין ו-25 נקודות, כשקובי אייזיק סיפק 21 ו-11 כדורים חוזרים. בצד השני טל דן קלע 25 נקודות.

עירוני רמת גן - הפועל לב השרון 75:79

נועלת הטבלה ערב המחזור נמלטה מהמקום האחרון בעזרת נציחון ביתי שני ברציפות, הפעם על לב השרון שדורגה רביעית. אייזיק רוזפלט הציג מספרים מדהימים עם 20 נקודות ו-20 ריבאונדים, יריב יצקן צלף 24 ורמת גן מחקה פיגור דו ספרתי בעזרת רבע אחרון מצוין. ינעם אירם קלע 20 ללב השרון.

הפועל יקנעם/מגידו - מכבי הוד השרון 96:109

המארחים פתחו עם רבע ראשון נהדר, הורידו הילוך וקינחו עם רבע אחרון גדול בדרך לניצחון ליגה רביעי ברציפות. הוד השרון התאוששה מפתיחה אימוה בזכות השליטה מתחת לסלים, אבל לא יכלה לאיזון ההתקפי של יקנעם/מגידו. נייט מילר הוביל את יקנעם עם 19 נקודות, רמון קלמנטה והסיף 18 ומיכאל בדלוב 17, כשבצד השני גרי גנדל בלט עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - עירוני נהריה 74:90

מכבי באר יעקב - אליצור רמלה 83:117

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully