וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "לא מאמין שנוכל לשחק כל כך רע פעמיים"

מאמן הפועל ירושלים לקח בעירבון מוגבל את ההפסד לנימבורק: "המשחק הכי חלש שלנו באירופה, אבל הירידה טבעית"

אחרי חודש מצוין שכלל לא פחות משישה נצחונות רצופים בכל המסגרות, חזרה הערב (שלישי) הפועל ירושלים לקרקע על אדמת צ'כיה, שם הפסידה 73:67 לנימבורק. האדומים הציגו התקפה רעה אל מול הקבוצה הממושמעת של ננו גינזבורג ואורן עמיאל הישראלים, ומאזנם באירופה עומד כעת על 1:2.

"אפשר להגיד שזה המשחק הכי חלש שלנו במסגרת האירופית. השחקנים מאוד מאוכזבים, גם מעצמם ברמה האישית", הודה עודד קטש בסיום. "היו לנו המון איבודי כדור בלי סיבה מיוחדת. כשדברים קלים לא מצליחים מנסים לסבך את העניין לפעמים. היה רבע ראשון עם סקור מאוד נמוך, דברים פשוטים לא נכנסו והיה קשה לשחקנים להיכנס למשחק".

עם זאת, המאמן הירושלמי השתדל להסתכל על חצי הכוס המלאה, כשאמר: "זה טבעי, זה נורמאלי שתהיה ירידה. היה חשוב שננצח, אבל בסך הכל זה עדיין בידיים שלנו ואני לא מאמין שנוכל לשחק כל כך רע פעמיים. הפסדנו רק ב-6 נקודות. זה לא מנחם, אבל אנחנו יכולים להתעודד מזה שזה בידיים שלנו, הדברים עדיין תלויים בנו".

לסיום התייחס קטש לסדרת הפציעות של שחקניו, ובראשם וויל סולומון: "וויל משחק עם קרע קטן בשריר האחורי שמגביל אותו מעט, אבל מראש ידענו ששני המשחקים מול נימבורק יקבעו את המצב בבית אז הוא עולה ונותן את המקסימום כשהוא יכול. דיון דאוול רק חזר עכשיו מפציעה, בסך הכל שחקנים סוחבים עומס מעבר לפציעות. זו תקופה לא פשוטה, כי הרבה שחקנים לא רגילים לעומס של שני משחקים בשבוע, אבל יש לנו שבוע לתקן ואני מאמין שכבר בשבוע הבא נראה הפועל ירושלים אחרת".

בריאן רנדל הוסיף: "לא שיחקנו טוב הערב, עשינו יותר מדי טעויות בהגנה ובהתקפה, בעיקר ברבע האחרון, וחבל. יש גם ימים כאלה. נלמד מהשגיאות שעשינו במשחק ונגיע בשבוע הבא חדים ומוכנים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully