וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו לאומית: נס ציונה ורמת השרון עלו לגמר

נס ציונה ניצחה 1:3 בפנדלים את עירוני בת ים בחצי הגמר, כשבמקביל גברה רמת השרון 1:3 לאחר הארכה על נצרת עילית

הגרלת רבע גמר גביע הטוטו של ליגת העל נערכה הבוקר (שלישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל וזימנה מפגש מסקרן בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. בינתיים, בליגה הלאומית כבר התקדמו והערב נקבעו שתי העולות לגמר המפעל. סקציה נס ציונה, שבעונה שעברה נעצרה על ידי עירוני קרית שמונה במעמד חצי הגמר, פיצתה עצמה עם ניצחון 1:3 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות) על עירוני בת ים. בגמר היא תפגוש את עירוני רמת השרון, שניצחה 1:3 בהארכה את הפועל נצרת עילית.

סקציה נס ציונה - עירוני בת ים 1:3 (בפנדלים, 1:1 ב-120 דקות)

ברבע הגמר ניצחה עירוני בת ים את מכבי הרצליה 2:4 בפנדלים אחרי 1:1בזמן החוקי, כששער של פטי נימבה עמוק בתוך תוספת הזמן שלח את המשחק להארכה. הפעם נימבה לא חיכה עד לסיום, וכבר בדקה ה-11 כבש את שער היתרון לרשת נס ציונה, אבל המשחק שוב התארך עד להכרעה מהנקודה הלבנה, בעקבות שער שוויון של אלנתן סלמי בדקה ה-57, ובת ים לא הצליחה לשחזר את ההישג מהסיבוב הקודם. אדיר ממן, משה אבוטבול וג'ורג' דאטורו החמיצו פנדלים, ונס ציונה ניצלה זאת כדי לנצח 1:3 ולהעפיל לגמר ראשון.

הפועל נצרת עילית - עירוני רמת השרון 3:1 (לאחר הארכה)

הקבוצה של מומי זפרן, שנמצאת במקום השני ועדיין לא הפסידה העונה בליגה, נאלצה לעבוד קשה באצטדיון בהרצליה מול הפועל נצרת עילית, וניצחה 1:3 רק לאחר הארכה. אורן ניסים הוותיק כבר חשב שהוא העניק ניצחון לרמת השרון עם שער בדקה ה-84, אבל בדקת הסיום השווה מורדי מלכה עבור נצרת עילית ושלח את המשחק להארכה. ההמשך היה שייך כולו לניקולס קוז'קוקס הלטבי, שחגג את שערי הבכורה שלו בישראל עם צמד בדקות 105 ו-107.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully