וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: ניצחון שלישי ברציפות למכבי אשדוד

הקבוצה מהדרום גברה ללא בעיות מיוחדות 68:89 על אליצור ראשון לציון החלשה. הפועל ראשון לציון ניצחה 80:83 בחולון

המחזור השביעי בליגת הנשים יגיע לסיומו הערב (שלישי) עם שני משחקים. בראשון לא התקשתה מכבי אשדוד להביס את אליצור ראשון לציון 68:89 ולרשום ניצחון שלישי ברציפות. במשחק הנוסף תארח אליצור חולון מהתחתית הפסידה 83:80 בביתה להפועל ראשון לציון.

מכבי אשדוד, כאמור, ניצחה ללא בעיות מיוחדות את אליצור ראשון לציון החלשה והנחילה לה הפסד שישי העונה, כשהניצחון היחיד היה טכני על הפועל תל אביב. אשדוד, בראשות רנה מונטגומרי, עשתה את הבריחה ברבע השני וירדה למחצית ביתרון 35:52. הפער רק צמח ברבע השלישי, ולקראת הסיום הורידו האורחות את הרגל מהגז ואיפשרו לשחקניות אליצור ראשון לציון לצמק במעט.

מונטגומרי המצוינת קלעה 23 נקודות והובילה חמש שחקניות של אשדוד שקלעו בדאבל פיגרס. תמרה ג'יימס הוסיפה 16 ו-9 ריבאונדים ואמברוסיה אנדרסון תרמה 14 ו-8 כדורים חוזרים. אשלי בארלו הובילה את המפסידות עם 18 נקודות.

הקבוצה הנוספת של עיר היין, הפועל ראשון לציון גברה בתום משחק צמוד על אליצור חולון 80:83. המאחרות נלחמו בשיניים כדי להימנע מהפסד חמישי ברציפות והוליכו בנקודה חצי דקה לסיום, אבל סל של קדיג'ה וויטינגטון (14 נקודות ו-16 ריבאונדים) וקליעות עונשין מוצלחות של רבקה רוס (הנקודות היחידות שלה במשחק) העניקו את הניצחון לשחקניות של שירה העליון. דניאל מקריי הובילה את המנצחות עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully