וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרוביץ': "ננסה לא לחזור על הטעויות שביצענו בת"א"

מאמן ז'לגיריס יודע מה המפתח לעצירת מכבי: "הם פותחים מאוד חזק, וכל טעות הופכת לנקודות. אנחנו חייבים להראות אנרגיה"

עם מאזן של 1:5 שעזר לה להתבסס בראש בית א', תנסה מכבי תל אביב לרשום ניצחון יורוליג חמישי ברציפות, כשתתארח בקובנה אצל ז'לגיריס המקומית ביום חמישי הקרוב. בדומה לסגנית האלופה הישראלית, כך גם ז'לגיריס משחקת טוב יותר מהמצופה עד כה ביורוליג, כאשר הפסד 68:62 לפרטיזן בשבוע שעבר מנע ממנה להיצמד לצהובים בראש הבית. כשהליטאים הגיעו להיכל נוקיה לפני חודש מכבי תל אביב לא התקשתה להביס 70:86, ומחרתיים אקו פטרוביץ' ושחקניו יחפשו לנקום.

המאמן יודע מה המפתח מול מכבי תל אביב של העונה. "בתל אביב היה חסר לנו אנרגיה ועכשיו, בבית שלנו, אנחנו חייבים לשחק עם יותר התלהבות. מכבי תמיד פותחת משחקים חזק, עם כדורסל אגרסיבי של דורון פרקינס, ג'רמי פארגו וצ'אק אידסון, כך שכל טעות הופכת במהירות לנקודות בצד השני. אנחנו חייבים לפתוח היטב ולצמצם את הטעויות שלנו".

"למדנו מהמשחק הראשון, וננסה לא לחזור על אותן טעויות", המשיך פטרוביץ'. "אנחנו חייבים לשחק קבוצתי ביום חמישי, רק כקבוצה נוכל להצליח, משום שאין לנו שחקנים שיכולים לקלוע 20 נקודות בכל משחק". לאחר מכן התייחס המאמן לעמיתו, דייויד בלאט, אותו הוא מכיר היטב מהליגה הרוסית. "אני מכיר אותו טוב מאוד והוא מכיר אותי. הרבה מהמשחק יוכרע על כיצד נכין את הקבוצות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully