וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הליגה האיטלקית שוב הודיעו על שביתה

איגוד השחקנים לא הגיעו להסכם עם ההתאחדות ומנהלת הליגה, והודיעו שלא יתייצבו למחזור ה-16 ב-11 וב-12 בדצמבר

שחקני הליגה האיטלקית הודיעו היום (שלישי) על שביתה במחזור ה-16, שייערך ב-11 וב-12 בדצמבר בשל מחלוקת בין ארגון השחקנים להתאחדות ומנהלת הליגה. כזכור, שביתה הוכרזה כבר בספטמבר האחרון, אך נדחתה לנובמבר כדי לאפשר לצדדים לנהל מו"מ, אך הם לא הגיעו לסיכום עד לתאריך שנקבע מראש: 30 בנובמבר.

"השביתה תתקיים ב-11 וב-12 בדצמבר. אנחנו עצובים מאוד מפני שהיה רצון אמיתי להגיע להסכם", אמר סגן נשיא איגוד השחקנים לאונרדו גרוסו. המחלוקת נוגעת לדרישה של ההתאחדות האיטלקית, לפיה שחקנים שלא רצויים על ידי הקבוצות שלהם יתאמנו עם הסגל של קבוצת המילואים ויימכרו בעונת החוזה האחרונה שלהם. דרישה לה מתנגד איגוד השחקנים, כשמקרים בולטים בעבר היו גוראן פאנדב וכריסטיאן לאדסמה בלאציו.

נשיא הליגה האיטלקית, מאוריציו ברטה, שעדיין מאמין שאפשר להגיע לפשרה, אמר: "הפגישה היום הייתה יוצאת מן הכלל, לא היה כזה דבר בהיסטוריה. אנשי איגוד השחקנים פשוט סירבו להקשיב לטיעוניט של נשיא ההתאחדות. כשהוא התחיל לדבר, הם פשוט קמו ועזבו את החדר".

בינתיים, בגביע האיטלקי, עלו פיורנטינה וקייבו לשמינית הגמר. הוויולה הביסו 0:3 את רג'ינה בבית משערים של קומה בבקאר (29), מרקו מרקיוני (43) ואלסיו צ'רצ'י (46) ויתעמתו בשלב הבא עם פארמה. קייבו ניצחה גם היא 0:3 את נובארה מהליגה השנייה. האורוגוואי פאבלו גראנוצ'ה (24 ו-35) והברזילאי מרקוס דה פאולה (82) כבשו והובילו אותה למפגש עם פאלרמו בשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully