וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "זו אחת התקופות הטובות בקריירה שלי"

השוער הישראלי מוביל את מאיורקה לעונה מצוינת והשבוע גם עצר פנדל: "זה נותן סיפוק אדיר, הדינמיקה הקבוצתית נפלאה"

ביום ראשון עצר דודו אוואט את הפנדל הראשון שלו העונה ובכלל הציג משחק מצוין בניצחונה של מאיורקה 0:2 על מלאגה, שהצדיק את בחירתו על ידי האוהדים לשחקן החודש. לשוער הישראלי יש את המאזן הרביעי בטיבו בליגה, כשרק שוערי המוליכות ויקטור ואלדס (ברצלונה), איקר קסיאס (ריאל מדריד) ודייגו לופז (ויאריאל) ספגו פחות ממנו. במאיורקה לא מפסיקים להרעיף שבחים על אוואט, שהפך העונה גם למנהיג בחדר ההלבשה ולאחד מאלילי האוהדים, כך על פי העיתונים המסקרים את הקבוצה.

"לעצור פנדל זה תמיד נחמד מבחינה אישית, זה נותן סיפוק אדיר", אמר אוואט בראיון הבוקר (שלישי) ל'דיאריו דה מאיורקה'. "זו אחת התקופות הטובות בקריירה שלי. זו העונה השמינית שלי בספרד, אני מרגיש טוב עם הצוות המקצועי, החברים לקבוצה והאוהדים. זה חשוב מאוד. הצטרפו אלינו העונה הרבה שחקנים צעירים שהגיבו טוב מאוד לסיטואציה והתחברו לקבוצה. כולם שמחים, הדינמיקה הקבוצתית מצוינת ואנחנו ממשיכים להתקדם".

אחרי שההשתתפות באירופה נגזלה ממאיורקה העונה בעקבות הבעיות הכלכליות של הקבוצה, אוואט מקווה כי בעונה הבאה הוא וחבריו כבר יטלו חלק במפעלי אופ"א. "המטרה שלנו היא קודם כל להתרחק מהתחתית, הסיבוב השני תמיד קשה יותר כי כולם צריכים את הנקודות. אנחנו צריכים לשמור על יציבות, להמשיך בקו שלנו ולשמור על האיזון שקיים העונה בין משחקי הבית למשחקי החוץ. עכשיו הראש כבר במפגש עם חטאפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully