וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': נתניה הביסה 89:113 את טורק טלקום

30.11.2010 / 22:21

שחקניו של אריק אלפסי השיגו את הניצחון השני שלהם במפעל בשלושה משחקים. מכבי חיפה הפסידה 86:80 לונטספילס

ברק נתניה מנסה לשכוח מליגת העל דרך אירופה ובינתיים נראה שהיא עושה את זה טוב. הערב (שלישי) ניצחו שחקניו של אריק אלפסי 89:113 את טורק טלקום אנקרה הטורקית. בנתניה מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה במשחקים האחרונים בליגה, אך דווקא באירופה היא הצליחה לעצור את המפולת עם ניצחון בשבוע שעבר על נורשפינג השבדית, והיום השיגו הצהובים את הניצחון השני שלהם ביורוקאפ בשלושה מחזורים. נתניה חייבת הרבה מהניצחון לאדריאן בנקס, שקלע 30 נקודות והיה הטוב על המגרש.

נתניה פתחה מצוין והובילה 9:19 בזכות דקות טובות של טראוויס ויאנגר, שקלעו 17 מתוך הנקודות האלה. הטורקים הצליחו לנגוס בהפרש ככל שהדקות חלפו ועד סיום הרבע סגרו לתוצאת NBA 30:33. ברק נתניה הצליחה להשיג ריצה מצוינת בתחילת הרבע השני, אך הטורקים הצליחו לחזור למשחק ובמחצית זה 51:58 לנתניה.

נתניה פתחה גם המחצית השנייה מצוין והצליחה להוליך 59:73 בשיא מול הטורקים, שנראו לא מחוברים. טורק טלקום הצליחה להתאושש ורצה ל-76:69 לקראת סיום הרבע. שלשה של שמוליק ברנר ונקודות נוספות של המארחים קבעו 72:83 בסוף הרבע. הרבע הרביעי כבר היה חגיגה אחת גדולה של נתניה, כשברחו ליתרון 23 כבר אחרי שתי דקות, כשבנקס ממשיך לעשות על המגרש כל מה שהוא רוצה. בסיום זה 89:113 גדול של נתניה על טורק טלקום.

אלפסי אמר בסיום: "הייתה לנו שיחה טובה וקשה עם השחקנים שיבינו לאן הם הגיעו. כולם בחורים טובים ונחמדים אבל צריך להיות רעים על המגרש. אנחנו לא יכולים להגיע למשחק צמוד כמו בגליל ולקבל דאנק אחרי דאנק. החבר'ה רצו היום, מקולום ויאנגר הוסיפו מימד של קליעה מבחוץ. אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים בכל משחק".

מקולום : "אני רוצה לעזור בכל זמן שאני יכול. כשאני מקבל הזדמנות אני לוקח אותה בשתי ידיים. אמשיך להילחם בכל אימון ואמתין להזדמנות שלי. המאמן ביקש מאתנו להיות אגרסיביים ולא לתת זריקות קלות, ובהתקפה עם כל זריקה שנכנסה ראיתם את הביטחון. אני חושב שהיום זו ההתחלה אם נביא את האנרגיה הזו כל ערב גם בליגה נצליח יותר".

הרבו לקלוע לברק נתניה: אדריאן בנקס 30 נקודות, כריס ווטסון 17, טוני יאנגר 17, רומאו טראוויס 12, אריק מקולום 12, שמוליק ברנר 9.

הרבו לטורק טלקום: סאני בצ'ירוביץ' 19 נקודות, ראסים בשאק 13, דיאמון סימפסון 10.

מכבי חיפה - ונטספילס 86:80

מכבי חיפה ספגה הערב (שלישי) הפסד בית 86:80 לונטספילס מלטביה במסגרת שלב הבתים של היורוצ'אלנג'. לירוקים, ששיחקו רק פעם אחת בשני המחזורים הראשונים (ניצחון על פרנקפורט) לאור דחיית המשחק מול חימיק יוז'ני האוקראינית, זהו הפסד ראשון במפעל. הירוקים שיחקו רע מאוד ב-20 הדקות הראשונות וירדו למחצית בפיגור 47:28, אך בזכות יכולת מצוינת של לארי אובאנון וסילבן לנדסברג הצליחו להיראות טוב בהרבה במחצית השנייה ולהפסיד בסיום 86:80.

מכבי חיפה פתחה רע את המשחק ובשילוב של הגנה חלשה, איבודי כדור ושליטה של הלטבים בריבאונד, הצליחה ונטספילס לברוח ל-5:19 כשרשאד אנדרסון מוביל אותה עם 9 נקודות. חסין לקח פסק זמן שקצת עצר את הסחף, אך הרבע הסתיים ב-14:26 ללטבים, שמובילים 2:13 בריבאונד. חיפה הצליחה לפתוח טוב את הרבע השני וצימקה מעט ל-20:29, אל המאמן הלטבי לקח פסק זמן לאחריו חזרה ונטספילס לרוץ וסיימה את הרבע ביתרון 28:47.

הרבע השלישי כבר נראה כמו גארבג' טיים, כשחיפה לא מצליחה לייצר ריצה שתנגוס בהפרש הגדול. בשיאה הצליחה חיפה להוריד את הפער ל-48:63, אך בסוף הרבע האורחת מובילה בבטחה 48:67. מכבי חיפה, ללא קילינגסוורת', שספג עבירה חמישית בתחילת הרבע הרביעי, ייצרה לחץ על כל המגרש וצימקה כבר עד 68:77. לנדסברג היה הדומיננטי בשחקני חיפה והירוקים הצליחו לצמק עד הסיום ל-86:80.

אלעד חסין, מאמן חיפה, אמר בסיום: "כשאנחנו מתחילים לשחק אנחנו כבר במינוס 20, במקום להתחיל מאפס אפס. אין ספק שזה מדאיג אבל אני רוצה לקחת דווקא את 15 דקות האחרונות כי יכולנו להישבר פה בקלות כשהיינו במינוס 20. אני מסתכל על הרבע האחרון ועל מי שהיה על המגרש ושהחבר'ה לחצו ונתנו את כולם ולזה אנחנו צריכים לשאוף לקראת יום ראשון. אני אחד שכל הזמן בודרק את עצמי ובודק איפה אני לא בסדר. האחריות עליי כמאמן אבל אני לא מתייאש ולא חושב שמיציתי את עצמי בקבוצה. אני לא חושב שאני הבעיה. אני חלק מהבעיה אבל לא הבעיה".

גם לנדסברג נשמע מאוכזב: "לא יודע למה התחלנו חלש. זה קורה לנו הרבה ותמיד אנחנו נזכרים מאוחר מדי לשחק. אנחנו משחקים טוב אבל לפעמים אנחנו לוקחים דברים כמובן מאליו ולא משחקים חזק כמו שאנחנו צריכים. הגיע הזמן שנתחיל להתעורר כי זה מבייש. אסור לנו לשחק ככה".

הרבו לקלוע למכבי חיפה: לארי אובאנון 19, סילבן לנדסברג 17, דרק לואו 10.

הרבו לקלוע לונטספילס: ראשאד אנדרסון 26 נקודות, יאניס שטרלניקס 16, אכסליס ואירוגס 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully