וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "הבנו שהמשבר לא ייפתר מהשמיים"

30.11.2010 / 12:24

קשר מכבי ת"א שמח שקבוצתו נחלצה מהבעיה בזמן: "לא הפלנו אחריות". אבי נמני: "בטווח הארוך נהיה איפה שצריך להיות"

אנחת רווחה גדולה נשמעה אמש (שני) בקרב אנשי מכבי תל אביב עם שריקת הסיום בניצחון 0:2 על מכבי נתניה בקופסא במשחק שנעל את המחזור ה-12 בליגת העל. בקרית שלום קיוו מאוד לא להפסיד בפעם השלישית ברציפות, דבר שהיה יוצר לחץ רב במועדון, ונראה שהשחקנים ניצלו את השקט ששידרה המערכת בשבוע האחרון והפגינו משחק טוב שתורגם לניצחון.

הצהובים ניצחו אמש בנתניה אחרי כמעט שבע שנים עקרות בקופסא, מצמד של החלוץ אלירן עטר, שהצטיין במשחק ונראה חד ומוכן לקראת המפגש עם האקסית, בני יהודה, במחזור הקרוב. עטר לא תורגל במהלך השבוע בהרכב הראשון, אולם בצוות המקצועי הוחלט בסופו של דבר זמן לא רב לפני ההתמודדות להכלילו בהרכב על חשבונו של האריס מדוניאנין, כשעטר מחזיר בשני שערים בתחילת ההתמודדות ומקבע באופן רשמי את מעמדו כחלוץ המוביל של הקבוצה. נכון לעכשיו עטר הוא מלך השערים של הקבוצה עם שישה כיבושים עד כה בליגה.

הקבוצה קיימה היום אימון ממנו נעדרו ג'יבריל סידיבה שסובל מפגיעה במפשעה, והבלם ניבאלדו, שנפצע אמש במהלך המשחק. שרן ייני סובב את הקרסול מבהלך האימון ופרש מהאימון לטובת טיפולים.

אלברמן: "היינו מודעים לטעויות שעשינו"

"אני לא חושב שהיה כל כך הרבה לחץ בקבוצה כמו שאתם (התקשורת, ר"ב), עשיתם את הלחץ", אמר קשר הקבוצה גל אלברמן. "עברו עלינו שבועיים לא פשוטים בגלל שהיינו מודעים ולקחנו אחריות על המשחקים הלא טובים שלנו. לא חיפשנו להפיל את האחריות על אף אחד אחר, היינו מודעים לטעויות ועשינו הכל כדי לתקן, ואני בטוח שזה השפיע עלינו בכך שבאנו מוכנים יותר, דרוכים יותר, שמנו דגשים על מה שהיינו צריכים לשים וראינו שבסופו של דבר זה עזר לנו.

"עבדנו קשה על מה שהיה פחות טוב בשבועיים הקודמים מבחינה טקטית וקבוצתית, כל אחד הביא מעצמו יותר והבין שהמשבר הזה לא ייפתר מהשמיים. זה היה משבר וכולנו ידענו את זה, ידענו שיש תרופה אחת לזה וזה ניצחון. הקרדיט מגיע גם לצוות המקצועי שבאמת עמד מאחורינו בשבועיים האחרונים. מי שהיה באימונים שלנו בשבוע האחרון ראה שהכל שקט, ובאמת קיבלנו את כל הגיבוי שהגיע לנו וגם השחקנים הרגישו את זה במשחק נגד נתניה".

אלברמן התייחס לשער הראשון של עטר, שהובקע כבר בדקות הראשונות ונתן לקבוצה הרבה שקט: "זה משהו לגיטימי כי ברגע שאתה מבקיע מוקדם אתה מקבל הרבה ביטחון וזה גורם לשחק טוב יותר, אני מקווה שנדע גם לעשות את זה במשחקים הבאים".

מי שעוד זכו למחמאות בקרב הקבוצה מלבד עטר, הם גם הקשרים גיז'רמו ישראלביץ' ומאור בוזגלו וכן השוער לירן שטראובר, שעבר שבועיים לא קלים, אבל אמש חזר לעצמו בסדרת עצירות שנתנה לקבוצה שקט.

נמני: "השחקנים היו מחויבים מבחינה הגנתית"

"גם בשבוע שעבר היו לנו הרבה מצבים ולא ניצלנו אותם אבל אפשר לנצח משחקים גם אם לא נותנים שערים בדקות הראשונות וזה כבר קרה לנו העונה", אמר המנג'ר אבי נמני. "המשחק נפתח בצורה טובה מאוד מבחינתנו. השחקנים היו נחושים מאוד עם מהלכי כדורגל טובים ואנחנו מרוצים מהתוצאה. אני חושב שהשחקנים היו יותר מחויבים מבחינה הגנתית וראו את זה כבר מהדקות הראשונות, היו גם הרבה מהלכים טובים בחלק ההתקפי, יציאה של המגנים והצטרפות של שחקנים. להרבה קבוצות יהיה קשה לקחת נקודות בנתניה וזה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו".

על כובש הצמד אמר נמני: "אלירן היה טוב. אבל כמו שהוא היה טוב גם בוזגלו היה טוב וגם קולאוטי וישראלביץ'. כולם עשו עבודה ממש טובה ונתנו מעצמם מעל ומעבר. חייבת להיות המשכיות, יש כאן שחקנים טובים וניתן להם את כל השקט האפשרי, נתמוך בהם ואנחנו מאמינים בהם גם בתקופות לא טובות, בטח אחרי ניצחונות. לטווח הארוך אנחנו מאמינים שנהיה איפה שאנחנו צריכים להיות".

בתגובה להגרלת רבע גמר גביע הטוטו בה נקבע כי מכבי תארח את מכבי חיפה בבלומפילד נמסר מהמועדון: "מכבי תל אביב מקבלת בברכה את ההגרלה ותתמודד נגד מכבי חיפה בדיוק כפי שהייתה מתמודדת מול כל אחת מהיריבות האחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully