וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוגבה: "הזמן הגרוע ביותר מאז שאני בקבוצה"

חלוץ צ'לסי מכיר במצב הקשה של המועדון, ולא רוצה לתת תירוצים: "אנחנו חייבים להוכיח שאנחנו יודעים לקחת אחריות"

המשבר של צ'לסי נמשך גם ביום ראשון האחרון כשהקבוצה הצליחה, זאת למרות שהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הצליחה לעצור במעט את רצף ההפסדים שלה, שכלל שלושה בארבעת משחקי הליגה שלה וניצחון דחוק 1:2 על ז'ילינה החלשה בסטמפורד ברידג' במסגרת ליגת האלופות. הכחולים סיימו בראשון בתיקו 1:1 אמנם עם ניוקאסל במשחק חוץ לא קל בסנט ג'יימס'ס פארק, אבל הוא גרם לה לרדת מפסגת הפרמיירליג לאחר שמלכה בה מהמחזור הראשון בגאון.

גם חלוץ הקבוצה דידייה דרוגבה מודע למצב המנטאלי הקשה שפוקד את המיליונרים. דרוגבה טוען שאל לחבורה הכחולה להשתמש בעובדה שהיא חסרה את ג'ון טרי, פרק למפארד, מיקאל אסיין כתירוץ למצבה הקשה. הוא בטוח שהסגל הרחב והמאמן האיטלקי קרלו אנצ'לוטי יכולים לייצר תוצאות הרבה יותר טובות ממה שהם עשו לאחרונה.

"זה כנראה הרצף והזמן הגרוע ביותר שלי בקבוצה מאז שאני כאן, בשש שנותיי במועדון", אמר דרוגבה. "זה מתסכל, מאוד מתסכל". הסקורר מחוף השנהב יודע שלחץ רב מופעל כרגע על המנג'ר אנצ'לוטי לאור התוצאות הלא המשכנעות, כשהדבר בא לידי ביטוי בין היתר בכל חרושת השמועות סביב הישארותו של אנצ'לוטי במועדון. "אנחנו לפחות שמחים שסיימו את החודש הזה, נקווה שדצמבר יהיה יותר טוב", הוסיף. "זה זמן בו צריך להוכיח שאתה יכול לקחת אחריות . רק אנחנו יכולים לשנות את המצב שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully