וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוצי סוסים

אנחנו מחפשים את הסוסה השחורה של משחקי אמצע השבוע בחצי גמר גביע הטוטו בלאומית ובליגה האירופית. כנסו וגלו על מי שמנו את הכסף

בפינת הסוסה השחורה אנחנו מחפשים עבורכם את הקבוצות הקטנות יותר, שרחוקות מאור הזרקורים, אבל בהחלט שווה לשים עליהם את הכסף. השבוע אנחנו עם עירוני רמת השרון שפוגשת את הפועל נצרת עילית בחצי גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית ועם משחקי ההכרעה בשלב הבתים של הליגה האירופית. ספורטינג ליסבון מארחת את ליל ואילו סטיאווה בוקרשט פוגשת את ליברפול החבולה.

משחק מספר 1 (שלישי): הפועל נצרת עילית - עירוני רמת השרון 4.25, 3.10, 1.45

על הנייר, הבדלי הרמות בין הקבוצות עצומים. רמת השרון במקום השני ללא הפסד ליגה ואילו נצרת עילית השיגה ניצחון ליגה אחד (במחזור השני) ושקועה עמוק מתחת לקו האדום. אלא שלגביע הטוטו חוקים משלו וברבע הגמר הביסה נצרת עילית 1:4 את הפועל ראשון לציון מהצמרת.

המשחק ייערך באצטדיון בהרצליה, מה שוודאי יעניק עוד יתרון לקבוצה המוכשרת של מומי זפרן. כזכור, מדובר במשחק נוקאאוט ואתם מהמרים על התוצאה בתום 90 דקות. אנחנו לא צופים סנסציה או הארכה והולכים עם הפייבוריטית עד הגמר.

ההימור: 2

משחק מספר 53 (רביעי): ספורטינג ליסבון - ליל 2.10, 2.85, 2.90

המארחת מפורטוגל זקוקה לנקודה כדי להבטיח את ההעפלה לשלב הנוקאאוט, בעוד הצרפתים יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך אותם מאוד לקראת המחזור האחרון בבית ג'. המשחק הראשון בצרפת הסתיים ב-1:2 לספורטינג, שהמשיכה מאז ברצף של שלושה ניצחונות והפסד. ליל, מנגד, השיגה ניצחון ושלוש תוצאות תיקו.

משהו רע קורה לליל במשחקי החוץ באירופה. הקבוצה של רודי גרסיה לא ניצחה בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה (מאז ה-1:5 על סלביה פראג בשלב הבתים אשתקד) והעונה יש לה שלוש תוצאות תיקו. מנגד, ספורטינג מצטיינת במגרשה והיא הכובשת המצטיינת של שלב הבתים עם 13 כיבושים. הניצחון הבא של ספורטינג יהיה ה-100 של הקבוצה באירופה. אנחנו מהמרים שזה יקרה כבר ברביעי.

ההימור: 1

משחק מספר 71 (חמישי): סטיאווה בוקרשט - ליברפול 2.65, 2.70, 2.00

בסיטואציה מסוימת, שתי הקבוצות יכולות להבטיח את ההעפלה כבר בחמישי ושתיהן יחפשו הכרעה על מנת לסגור עניין. בליגה, המצב של שתיהן לא מזהיר. ליברפול שוב נעצרה עם הפסד 2:1 מול טוטנהאם ואילו סטיאווה מגיעה אחרי 2:2 ביתי מול האלופה קלוז'. הקבוצה של ג'יג'י בקאלי רק שביעית במרחק 10 נקודות מהפסגה.

כאמור, דווקא אירופה היא הזירה החזקה של השתיים. ליברפול לא הפסידה כבר תשעה משחקים רצופים בזירה האירופית ובארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה ספגה רק שער אחד. אגב, הפעם האחרונה שהשתיים נפגשו ברומניה הייתה בנובמבר 2003 והתוצאה הייתה 1:1. אנחנו חוזים תוצאה דומה גם בחמישי.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully