וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על המאזן

אחרי שהשיגה 100 אחוזי הצלחה בתחילת השבוע, החמישייה הסודית חוזרת עם גלבוע/גליל ומכבי תל אביב באירופה

פינת החמישייה הסודית, שהשיגה 100 אחוזי הצלחה על משחקי ראשון ושני, שבה לחפור עבורכם את כל הסטטיסטיקות, האנקדוטות והנקודות שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מסמנים את ההימור. המסע שלנו נפתח עם גלבוע/גליל עליון שמארחת את מאריופול האוקראינית ביורוקאפ, נמשך עם רוזנבורג ולברקוזן בליגה האירופית ומסתיים עם מכבי תל אביב שיוצאת למשחק חוץ קשה מול ז'לגיריס ביורוליג. אנחנו מקווים לשמור על המאזן.

משחק מספר 3 (שלישי): גלבוע/גליל עליון - מאריופול (8+) 1.80, 9.00, 1.80

* מאריופול האוקראינית הפסידה את שני משחקיה הראשונים ביורוקאפ לאריס (חוץ) וצ'דביטה (בית). גלבוע/גליל במאזן 1:1.

* גלבועל/גליל גברה ביום ראשון 66:83 על ברק נתניה ועלתה למאזן 3:4 בליגה. רק פעם אחת השנה הצליחו השחקנים של ליאור ליובין לחבר שני ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

* אגב ליובין, הוא שיחק בעבר במאריופול ועבורו יהיה זה מפגש פיקנטי.

* כמו גליל, גם מאריופול נמצאת במקום הרביעי בליגה המקומית (עם מאזן 6:10). בליגה, האוקראינים ניצחו בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלהם.

* הקלע הבולט של מאריופול ביורוקאפ הוא ראמל קארי (24 נקודות בשני המשחקים), אקס הפועל ירושלים. בשורות האוקראינים משחק גם הסנטר דימיטריוס אלכסנדר, ששיחק בעבר בהפועל גליל עליון, ו-וויקין קלי ששיחק אשתקד בהפועל חולון.

ההימור: 2

משחק מספר 51 (רביעי): רוזנבורג - באיירן לברקוזן 3.10, 3.05, 1.90

* ניצחון יבטיח ללברקוזן בוודאות את הכרטיס לשלב הנוקאאוט. הנורבגים, שבמקום האחרון בבית, חייבים לנצח כדי לשמור על סיכוי לקראת המקום האחרון.

* בתשעה מפגשי עבר מול קבוצות גרמניות, השיגה רוזנבורג ניצחון אחד (בדורטמונד לפני 11 שנה) ושמרה רק במשחק אחד על שער נקי. מאזן משחקי הבית: שלוש תוצאות תיקו והפסד.

* ההפסד האחרון של לברקוזן באירופה היה 4:1 לזניט ברבע גמר גביע אופ"א בעונת 2007/8. מנגד, רוזנבורג פסידה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים באירופה.

* העונה בנורבגיה הסתיימה בתחילת נובמבר כשרוזנבורג זכתה בעוד אליפות. לברקוזן, השלישית בבונדסליגה, מגיעה להתמודדות אחרי 2:2 בהופנהיים.

* המשחק ברביעי יהיה ה-150 של לברקוזן באירופה. מאזנה: 66 ניצחונות, 36 תוצאות תיקו ו-47 הפסדים.

ההימור: X

משחק מספר 64 (חמישי): ז'אלגיריס קובנה (2+) - מכבי תל אביב 1.80, 9.00, 1.80

* המפגש האחרון בין הקבוצות בקובנה הסתיים במפח נפש עבור הצהובים, שהובסו 101:82 במחזור השני של שלב הטופ 16 בעונת 2007/8.

* ז'לגיריס לא הפסידה העונה באולמה הביתי בכל המסגרות (חמישה ניצחונות בליגה, שלושה בליגה הבלטית ושלושה ביורוליג).

* מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי הפסד ראשון בליגה (91:88 לבני השרון), אבל עם רצף מרשים של חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג.

* ז'לגיריס קולעת 74 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג. מובילים אותה מירזה בגיץ' ומרטינאס פוצ'יוס עם 11.2 נקודות בממוצע למשחק.

* מכבי תל אביב עוצרת את היריבות שלה ביורוליג על 70.33 נקודות למשחק. הקלע המוביל של הצהובים הוא צ'אק אידסון עם 12.2 נקודות בממוצע למשחק. אידסון נבחר השבוע לשחקן חודש נובמבר ביורוליג.

ההימור: 1

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully