וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, תרגיעו

ווסטהאם פוגשת את מנצ'סטר יונייטד, ואנחנו לא רוצים כמות שערים רבה מדי, בעיקר מצד סגנית האלופה האנגלית כמובן. ומה עוד צפוי בפינת לפנינו המבול?

בפעם האחרונה שנפגשנו, אפשר להגיד שנפרדנו כידידים. מיינץ פגשה את נירנברג וניצחה אותה 0:3, כשחזינו שניים או שלושה שערים, אבל לא הצלחנו לנבא משחק כל כך סוער מבחינת כמות שערים בין הפועל עכו להפועל באר שבע. בפועל זה נגמר ב-2:3 לקלינגר ושחקניו, בעוד אנחנו היינו בטוחים שתהיה כמות שערים מאופקת יותר. אבל הנה, התקדמנו שלב אחד נוסף והפעם אנחנו בוחרים שלושה משחקים שבוודאי אמורים לספר לא מעט עניין מבחינת כמות השערים. אז היכונו למבול הקרב.

משחק מספר 19 (שלישי): אנדר/אובר שערים ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 3.70, 1.95, 2.15

לא יאומן ששנה אחרי שנה מוצא את עצמו אברהם גרנט מתקדם בצורה משכנעת דווקא בגביע הליגה האנגלי. אולי זה הקבוצות האחרות שמזלזלות, אבל בכל מקרה ווסטהאם ומאמנה הישראלי מתייצבים למשחק רבע הגמר במפעל נגד מנצ'סטר יונייטד, שמגיעה מאושרת אחרי השביעייה שהפגיזה מול בלקבורן. קשה לחזות באמת כמה שערים יהיו, שכן יונייטד צפויה לעלות עם הרכב משני, אבל בכל זאת ננסה על סמך הנתונים בליגה.

במשחקיה של יונייטד בליגה הובקעו עד כה 51 שערים, מה שמניב ממוצע של 3.4 שערים למשחק. אצל ווסטהאם הסיפור קצת יותר מעודן כאשר במשחקיהם של הפטישים הובקעו עד עכשיו 40 שערים, ממוצע של 2.6 שערים למשחק. אז כמה יהיה פה הפעם? בואו נלך על שניים או שלושה שערים.

ההימור: X

משחק מספר 45 (רביעי): אנדר/אובר שערים בירמינגהאם - אסטון וילה 2.70, 1.80, 3.10

שתי הקבוצות מתייצבות לא במומנטום טוב מדי מהליגה אל רבע גמר גביע הליגה. כדי להגיע לשלב שמונת האחרונים נדרשה בירמינגהאם לנצח בפנדלים את ברנטפורד הנחותה, בעוד וילה התגברה בהארכה 1:2 על בארנלי. בליגה מצבה של אסטון וילה בכי רע והיא מדורגת רק במקום ה-15 אחרי העונה הנפלאה שהייתה לה אשתקד, בעוד בירמינגהאם נמצאת במקום ה-14.

במשחקיה של בירמינגהאם הובקעו העונה 34 שערים, שזה אומר ממוצע של 2.26 שערים למשחק. אצל אסטון וילה הובקעו בליגה 41 שערים, שזה ממוצע של 2.73 שערים למשחק. היחס שיש על ה-X רק מזמין אותנו ללכת לכיוון הזה.

ההימור: X

משחק מספר 72 (חמישי): אנדר/אובר שערים סטיאווה בוקרשט - ליברפול 2.65, 1.80, 3.20

רגע לפני שמסתיים שלב הבתים של הליגה האירופית, שתי הקבוצות שמוליכות את בית י"א מתעמתות ברומניה כאשר בסיטואציה מסוימת הן יכולות גם להחליף מקומות וליברפול עשויה לנשור למקום השני. בכל מקרה, אף אחת מהן עדיין לא הבטיחה את מקומה בשלב הבא ועל כן אנחנו כנראה הולכים לקבל קרב מותח ומעניין מאוד. באנגליה מצבה של ליברפול בכי רע אחרי עוד הפסד, הפעם 2:1 לטוטנהאם, שכבשה בדקות האחרונות, וברומניה סטיאווה נמצאת רק במקום השביעי המאכזב.

במשחקי הליגה של סטיאווה נכבשו עד היום 38 שערים, שזה ממוצע של 2.23 שערים למשחק, בעוד אצל ליברפול של רוי הודג'סון נכבשו עד כה 36 שערים, שזה ממוצע של 2.4 שערים למשחק. מאוד מפתה אותנו להמר שיהיו ארבעה שערים ומעלה, אבל מצד שני חייבים להסתכל גם מבחינה ריאלית ולכן אנחנו הולכים כאן על שניים או שלושה שערים.

ההימור: X

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully