וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "שריקות בוז? קרה לגדולים ממני"

מכבי ת"א התאוששה מהשפל עם 0:2 על מכבי נתניה, אבי נמני מודה: "אני לא יכול לרצות את כולם". ראובן עטר: "היינו מבוהלים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב נושמת לרווחה. היא לא הרשימה, לא ליהטטה, אבל השיגה הערב (שני) את הניצחון החשוב, 0:2 על מכבי נתניה, וכרגע הצהובים מתל אביב במקום הרביעי, במרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון. כרגע, עם הקיזוז, מסתמן שהיה מוקדם מדי להספיד את מכבי תל אביב, שהספיקו לה כמה דקות של כדורגל ממוקד כדי להשיג את הניצחון. מה יקרה שהכישרון הזה גם יתחבר, והבודדים יהפכו גם לקבוצה טובה?

נמני: "צריך לתמוך בשחקנים גם כשהם בתקופה פחות טובה"

"עברנו שבועיים לא קלים, היה הרבה מאוד לחץ", אמר אבי נמני, שראה את קבוצתו משיגה שלוש נקודות אחרי שני הפסדים כואבים לעכו ולקרית שמונה, "מבחינת הצוות שמרנו על רגיעה ולא נסחפנו אחרי שום דבר חיצוני. נתנו שקט לשחקנים גם ברגעים הפחות טובים, והם החזירו על המגרש. גם במשחק טוב, גם באופי וגם במלחמה, הגיע לנו לנצח היום".

נמני יודע מה היה ההבדל בין המשחק הערב למשחקים הקודמים. "מול עכו לא הגענו למשחק, נגד קרית שמונה הגענו לכמה הזדמנויות טובות בהתחלה ואחר כך ספגנו גול טפשי, אבל הפעם פתחנו את המשחק טוב וגם הצלחנו להבקיע את השער בדקה הנכונה וזה עשה לנו את המשחק יותר קל", סיכם נמני.

כמו כן, המנהל המקצועי התייחס להחלטה להעדיף את ישראלביץ' בהרכב על חשבון מדוניאנין. "מדוניאנין הוא מקצוען לכל דבר", אמר נמני, "אנחנו מנסים לעשות את הפעולות הכי נכונות עבור הקבוצה, והיום ישראלביץ' היה טוב ונכנס לכושר אחרי תקופה ארוכה. גם קולאוטי נתן משחק בסדר גמור. אני חושב שצריך לתמוך בשחקנים שהם בתקופה פחות טובה, ואני מאמין שבסוף הם יחזירו. אי אפשר לדרוך על שחקנים גם כשהם פחות טובים".

נמני זוכר היטב את אירועי השבוע שעבר, והתייחס לקריאות הבוז שספג מהקהל. "כשאתה מכין את עצמך לדברים שיכולים לקרות, אתה גם לא מופתע", אמר נמני, "אלה דברים שקרו לגדולים ממני, וצריך להיות חזק ולהסתכל קדימה. אני נמצא בפוזיציה בעייתית, אתה אף פעם לא יכול לרצות את כולם".

מאור בוזגלו: "רואים שאני עובד קשה, אני שמח כי אני אחרי תקופה לא קלה. יצאנו מהמשבר כי שיחקנו כדורגל יפה, שטפנו את המגרש וניצחנו".

עטר: "אני מרוצה מהחבר'ה הצעירים"

מכבי נתניה ממשיכה להידרדר, עם נקודה אחת בארבעת משחקיה האחרונים, וראובן עטר אמר בסיום: "במחצית השנייה שיחקנו טוב, היו לנו את ההזדמנויות לחזור למשחק, אבל כשמתחילים ככה השחקנים קצת היו מבוהלים בהתחלה. מכבי תל אביב הייתה יותר נחושה מאיתנו והאיכויות שלה באו לידי ביטוי. היום תפסנו את מכבי תל אביב עם הגב לקיר וזה בלט.

"אני מרוצה מהחבר'ה הצעירים שלנו למרות שבמשחקים האחרונים אנחנו לא משיגים נקודות, אבל בסך הכל השחקנים משתדלים, ויהיו עוד משחקים שננצח, גם מול הגדולות. הם כבשו שני שערים מאותו צד מסגירה לא נכונה, אלו טעויות שלא צריכות לקרות, ונעבוד על זה. פתחנו את העונה בכושר גופני טוב יותר משאר הקבוצות וועכשיו זה יתאזן, צריך למצוא פתרונות נוספים. אולי יהיה שינוי אחד או שניים בינואר".

קובי דג'אני: "במחצית הראשונה כיבדנו יותר מדי את מכבי תל אביב, נתנו להם לשחק כמו שהם יודעים. באיזשהו שלב איבדנו את מה שהביא לנו את כל המחמאות בפתיחת העונה - את המוטיבציה ואת הרצון להוכיח. משהו בנו נראה קצת כבוי לאחרונה. אני מאוד נסער וכועס אחרי ההפסד הזה, ואני לא רוצה להרחיב על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully