וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "שיחקנו כמו קבוצה וניצחנו כמו קבוצה"

29.11.2010 / 22:01

מאמן הפועל חולון היה מרוצה מניצחון הליגה השני אבל סייג: "יש לנו חסרונות שאנחנו צריכים להעלים". רוט: "התרגשות גדולה"

לא מעט אוויר השתחרר מריאותיהם של אוהדי הפועל חולון הערב (שני) באולם הפחים. הקבוצה שהצליחה להשיג רק ניצחון בודד ב-6 משחקים, גברה על עירוני אשקלון 80:84 אחרי משחק צמוד מאוד, ובמועדון עתה מקווים שהניצחון יספק ביטחון עצמי לשחקנים ולמערכת, ויוציא אותם לדרך חדשה. "שיחקנו כמו קבוצה, וידענו לנצח כמו קבוצה, אבל אנחנו לא קבוצה מושלמת", אמר מאמן חולון, דני פרנקו בסיום. "אנחנו רחוקים מזה וצריכים להוציא מאיתנו יותר. יש לנו יתרונות, אבל גם חסרונות שאנחנו צריכים להעלים אותם".

פרנקו ניסה להסביר מה הוביל לניצחון הזה, להבדיל מההפסדים המרגיזים של הקבוצה עד כה. "זה לא רק עניין של רצון", אמר המאמן. "צריך לתת קרדיט גדול לעמית בן דוד, שניהל את הקבוצה בצורה יוצאת מן הכלל. הוא חשוב לנו והיה חסר במשחקים האחרונים. אנחנו צריכים את כולם, אין לנו לוקסוס שמישהו יהיה לא טוב. אין לנו עומק, כל שחקן יודע שאיך שהוא ישחק ישפיע על התוצאה הסופית". על מורן רוט, שניצח עבורו את המשחק אמר פרנקו: "למורן היה משחק פחות טוב, אבל הוא יודע לנצח את המשחקים".

רוט, שגבר על קבוצתו מהשנה שעברה, אמר לאחר הניצחון: "יש התרגשות גדולה. אחרי שבעטנו לעצמנו בתחת בשבוע שעבר היינו כל כך צמאים לניצחון. בחצי הראשון נרדמנו והם עשו סלים קלים. יש לנו כמה דברים לשפר ואנחנו נהיה קבוצה מצוינת. בחצי השני ידענו שאנחנו צריכים לעשות את הדברים אחרת, עשינו את זה". רוט חשף עוד פרט שסייע לקבוצתו לנצח הערב: "הסתכלתי אתמול על אשדוד, ראיתי איך הם מסיימים משחקים, וידענו שאנחנו צריכים לדעת לסיים משחקים ככה. אני שמח שזה עבד, ואני מקווה שלא נגיע למשחקים צמודים כאלה שוב".

באשקלון היו מאוכזבים מחוסר היכולת של הקבוצה לחטוף את המשחק בסיום. "זו הרגשה רעה", אמר מאמן אשקלון, אריאל בית הלחמי. "החוכמה היא לא לתת לחולון לפתח את המומנטום שלהם, עשינו את זה טוב במחצית הראשונה, אבל ברבע השלישי לא ידענו להמשיך, והם קיבלו הרבה ביטחון. לא שיחקנו נכון במחצית השניה, וגם בכדור האחרון יכולנו לנצח את המשחק. חבל, כי היינו ראויים היום לנצח את המשחק". המאמן אף חשף כי אחד מהזרים שלו, טים פיקט בדרכו החוצה מהקבוצה: "לפיקט יש בעיות אישיות, הוא ביקש לעזוב את הקבוצה, וכנראה שניעתר לבקשה שלו. יש לו בעיה עם אבא שלו שעובר ניתוח, חשבנו שנוכל להפיק ממנו היום משהו אבל הראש שלו לא פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully