וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמה"ש הובסה ברמלה וספגה הפסד בכורה

השחקניות של אורנה אוסטפלד נבלמו אחרי שישה ניצחונות עם תבוסה 74:50 ליריבה המושבעת. נתניה גברה 59:68 על רמת חן

במוקד המחזור השביעי בליגת העל לנשים שנערך הערב (שני) עמד הקרב הישיר בין אליצור רמלה לאלקטרה רמת השרון. הפעם העימות שתי היריבות הגדולות של הענף הסתיים בניצחון מוחץ של רמלה, שחגגה עם 50:74 ביתי, הנחילה לאלופה הפסד בכורה העונה ונצמדה אליה בראשות הטבלה כשלשתי הקבוצות יש כעת מאזן של 1:6.

רמלה התקשתה להיכנס למשחק ואף פיגרה 15:9 בסיום הרבע הראשון, אבל ברבע השני שי דורון וחברותיה נטלו את היוזמה והפכו את התוצאה בדרך ליתרון 21:27 במחצית. ברבע השלישי החל מבול השלשות של רמלה בראשות לייני סלווין, והפער צמח עד 32:50 בסיום הרבע שהפך את המשחק המשחק לגארבג' טיים. טנישה רייט קלעה 20 נקודות לרמלה, ליקו ווילינגהאם הוסיפה 18 נקודות. קמיל ליטל הייתה היחידה אצל רמת השרון בדאבל פיגרס עם 14 נקודות.

מכבי רמת חן, שספגה את הפסדה הראשון במחזור הקודם, המשיכה במומנטום השלילי עם הפסד 59:69 לאליצור נתניה. אשלי שילדס קלע 21 נקודות וקטפה 10 ריבאונדים לנתניה, שטיפסה למקום הרביעי, אשלי האוטס וליעד סואץ קרני הוסיפו 19 ו-17 נקודות בהתאמה. אייבורי לאטה קלעה 21 לרמת חן. במשחק נוסף הביסו בנות השרון את הפועל תל אביב המסכנה 47:74. בראשידה אלוהים קלעה 15 למנצחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully