וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריץ': "רמת הציפיות עלתה, זה מאתגר"

גארד ירושלים מוכן לנימברוק (ג', 19:30, ע' 33). גם קטש מצפה למפגש עם ניסים וגינצבורג: "משימה קשה, אך אפשרית"

הפועל ירושלים תתארח מחר (שלישי) בצ'כיה כשתפגוש את נימבורק המקומית של ננו גינצבורג ואפיק ניסים במסגרת המשחק השלישי בשלב הבתים של היורוקאפ. בקבוצה מודאגים מהפציעות שסוחבים חלק משחקני הקבוצה. וויל סולומון, שהציג משחק מרשים בשבוע שעבר מול קאחסול סביליה הספרדית, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וזכה בשל כך למנוחה במשחק הליגה ביום שבת מול מכבי ראשון לציון, צפוי לשחק מחר.

"המפתח לניצחון מחר הוא משחק ההגנה", אמר עודד קטש. "מעבר לפיקנטריה של מפגש מול הישראלים של נימבורק אנו מתמודדים מול קבוצה חזקה שתרצה להמשיך את המומנטום שלה מניצחון החוץ בשבוע שעבר ולשפר עמדות לקראת הסיבוב השני של הבתים. אנחנו מצידנו באים במטרה לנצח ולסיים סיבוב ראשון מוצלח ביורוקאפ. נהיה חייבים לתת דגש על ההגנה, על הריבאונד וכמובן לנטרל את תוכנית המשחק שלהם. המשימה לא פשוטה אבל היא בהחלט אפשרית".

ג'ייסון ריץ' הוסיף: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב כבר מספר שבועות ונרצה להמשיך אותו גם מחר. הניצחונות האחרונים שלנו העלו את רמת הציפיות מאיתנו וזה בהחלט מאתגר את כל השחקנים. עשינו הכנה אופטימאלית למחר, למדנו את המשחק של הצ'כים וכולם מחכים כבר למשחק בכדי לתת הכול על הפרקט ולנצח. עם עבודה קשה אפשר לחזור עם ניצחון הביתה".

הקבוצה הצ'כית נמצאת במאזן 1:1 בשלב הבתים של היורוקאפ, אולם על הנייר, מדובר בקבוצה אשר אותה אמורה הפועל ירושלים לעבור. לא מעט פנים מוכרות תפגוש הקבוצה במשחק מחר: טרה סימונס, ששיחק בירושלים בעונה שעברה ובטח ירצה להוכיח לירושלים כי טעו שהחליטו שלא לממש את האופציה עליו, בשני משחקיה של הקבוצה ביורקאפ הציג סימונס ממוצעים של 16 נקודות ו-4 אסיסטים ב- 33 דקות משחק. מאמנה של נימבורק הוא ננו גינזבורג, ששימש בשנים האחרונות כעוזרו של מולי קצורין בקבוצה. אורן עמיאל משמש כעוזר המאמן, כמו כן משחק ב'מושבה הישראלית' אפיק ניסים שרשם עד כה 14 נקודות, 3.5 אסיסטים בשני המשחקים במפעל האירופאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully