וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם מוכנה למכור את קרלטון קול

גרנט לא יעמוד בדרכו של החלוץ בן ה-26, פולהאם מביעה עניין. יונייטד תעלה בהרכב חסר בגביע הליגה (ג', 21:40, ספורט 2)

מעודדים במיוחד מהניצחון 1:3 על וויגאן במסגרת הליגה, יגיעו אברהם גרנט ושחקני ווסטהאם מחר (שלישי, 21:40, ספורט2) למשחק רבע גמר גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד במטרה להמשיך את המומנטום המוצלח, אולי בדרך לצאת סוף סוף לתקופה חדשה וחיובית. זה לא יהיה פשוט, כמובן, שכן מול הפטישים תגיע מוליכת הטבלה ומחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות.

גרנט ייאלץ להסתדר גם מחר ללא הפצועים מנואל דה קוסטה, ג'ק קוליסון, תומאס היצלסברגר, אנתוני אדגר וסקוט פארקר הפצועים, כאשר המגן לארס יקובסן אינו יכול לשחק במשחקי גביע. מי שככל הנראה דווקא כן יעלה בהרכבו של גרנט הוא החלוץ קרלטון קול, שביקר את המנג'ר הישראלי בשבוע שעבר. על פי דיווח בתקשורת האנגלית היום, ווסטהאם מוכנה למכור את החלוץ האנגלי בן 26 שהבקיע פעם אחת בלבד ב-17 משחקים העונה, אך מחפשת מועדון מתאים. ליברפול וטוטנהאם הביעו עניין בחלוץ בעבר, אך כעת נדמה כאילו המועמדת היחידה היא פולהאם.

המנג'ר הישראלי התייחס לשחקניו הצעירים, ביניהם ג'יימס טומקינס, ג'וניור סטניסלס, ו-ויקטור אובינה, ואמר: "יש לנו עוד שחקנים צעירים מאחורי הקלעים, אבל צריך לקחת את זה צעד-צעד. החזון שלי בווסטהאם נשאר אותו הדבר אפילו אם אנחנו בתחתית הליגה, ללא הרבה נקודות. החזון שלנו הוא להביא את הקבוצה הזו למקום טוב. לצעירים שלנו יש את האיכויות אבל הם עוד צריכים ללמוד".

מנגד, השדים האדומים של אלכס פרגוסון עלו לפסגת הפרמיירליג בסוף השבוע האחרון אחרי ה-1:7 המדהים על בלקבורן, ואת המשחק מחר ינצל אלכס פרגוסון כדי לתת לחלק מכוכביו מעט מנוחה. בן עמוס עשוי לפתוח בשער במקום אדווין ואן דר סאר, כאשר שחקנים שככל הנראה יקבלו דקות הם כריס סמולינג, חאבייר הרננדז, שאמור לפתוח בחוד, ווס בראון, קיקו מאקדה וג'וני אוונס. גם בבה, רוואל מוריסון ומגנוס קירם הצעירים עשויים לקבל דקות.

יונייטד ניצחה את כל ששת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות, ובחמישה מהם היא גם הצליחה לשמור על שער נקי. אם מוסיפים לכך רצף של 23 משחקים ללא הפסד מפתיחת העונה ושלוש זכיות בגביע הליגה בחמש השנים האחרנוות, די ברור מי הפייבוריטית הברורה מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully