וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסטון: "באתי לפה לסיים את הקריירה"

29.11.2010 / 15:36

יום אחרי הניצחון על מכבי ת"א, הרכש החדש של בני השרון נחת בארץ והצהיר: "אני עדיין בכושר, איתי בני השרון יהיו מצויינים"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבני השרון עדיין לא נרגעו מהניצחון המשכנע אתמול 88:91 על מכבי תל אביב ביד אליהו, וכבר היום (שני) קיבל המאמן דן שמיר חיזוק רציני לסגל בדמותו של מייסיאו באסטון, שנחת בישראל. באסטון, שזכה עם מכבי תל אביב פעמיים בגביע היורוליג, יצטרף מחר לאימוני הקבוצה ויוכל לערוך את הופעת הבכורה המחודשת שלו במדי הקבוצה כבר ביום שבת במשחק הבית מול הפועל גלבוע/גליל עליון. בנוסף, בקבוצה יקבלו בימים הקרובים חוות דעת לגבי מצבו של שרון ששון שהחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב, כשהתקווה היא כי ששון יוכל לשחק במשחק מול גלבוע/גליל.

מייסיאו באסטון אמר לאחר נחיתתו בנתב"ג: "השמש והאנרגיה שיש בארץ הזאת זה דבר שכיף לחזור אליו, במיוחד בהשוואה למישיגן. שמעתי על הניצחון של בני השרון אתמול, זה טוב בשבילנו. אני מקווה שנוכל לבנות על הניצחון הזה ולצאת לדרך בצורה טובה. אני מכיר את לי ניילון ושמעתי על שון ג'יימס הצעיר, אני באתי לעזור לו ולמי שאני יכול בקבוצה ולעבור עונה טובה. אני בכושר די טוב".

"לא שיחקתי ולא התאמנתי בחודש האחרון, ככה שיקח לי זמן להכנס לעניינים, אבל אני עדיין קופץ גבוה וחוסם כדורים. המטרה שלי זה לבוא לפה לשחק משחקים ולנצח, לא משנה מול מי אנחנו משחקים. לקבוצה הזאת יש ביטחון גדול, ואני חושב שאיתי הם יהיו מצויינים. אני לא חושב על מכבי, יש עוד קבוצות שאנחנו צריכים לדאוג לגביהם. אין לי שום דבר נגד מכבי, באתי לפה לא כדי לחזור למכבי או לחזור ל-NBA, באתי לכאן לסיים עונה שלמה ולסיים את הקריירה שלי. התגעגעתי לאוהדים של מכבי, למזג האוויר ולאכול המצוין של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully