וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ביורוצ'אלנג': חיפה ונתניה רוצות לשכוח מהליגה

29.11.2010 / 14:04

הקבוצה של אלעד חסין תארח את ונטספילס הלטבית (20:00) ואילו בנתניה ינסו להפתיע את טורק טלקום הטורקית (20:30)

כשברקע היכולת הלא משכנעת בליגת העל, תארח מחר (שלישי) מכבי חיפה בנשר את ונטספילס מלטביה במסגרת שלב הבתים של היורוצ'אלנג' (20:00, שידור ישיר באתר מנהלת ליגת העל). הירוקים שיחקו רק פעם אחת בשני המחזורים הראשונים, וזאת לאור דחיית המשחק מול חימיק יוז'ני האוקראינית. בקבוצה מודאגים מאוד מרשימת הפצועים הארוכה כאשר אבי בן שימול וסשה בראטיץ' ייעדרו בוודאות, ואילו פרנק רובינסון נמצא בספק ובקבוצה יחליטו לגבי השתתפותו רק לקראת המשחק.

ונטספילס איבדה את אליפות לטביה בעונה שעברה ל-VEF ריגה, אך היא אחת הקבוצות הבולטות במדינה בשנים האחרונות. בעונה שעברה שיחקה הקבוצה במוקדמות היורוליג, ולאחר מכן סיימה את שלב הבתים של היורוקאפ ללא ניצחונות. העונה ממוקמת הקבוצה במקום הראשון בלטביה, עם הפסד בודד בשמונה מחזורים, וביורוצ'אלנג' ניצחה את חימיק יוז'ני במשחק הבכורה אך הפסידה בביתה לפרנקפורט. מאמן הקבוצה הוא הליטאי אלגירדאס ברזיס, שאימן בעבר את ז'לגיריס קובנה ובין השחקנים הבולטים נמצאים האמריקאים צ'סטר מייסון ובוגר קונטיקט ראשאד אנדרסון, הליטאי שאוליוס קוזמינקס, ושחקני נבחרת לטביה ארתורס ברזינס ויאניס שטרלניקס.

בצ'ירוביץ' וטוני גפני מחכים לנתניה

קבוצה נוספת שתנסה לשכוח מליגת העל דרך אירופה היא ברק נתניה שתארח את טורק טלקום אנקרה הטורקית (20:30, שידור ישיר באתר מנהלת הליגה). בנתניה מאוכזבים מאוד מהיכולת שהציגה הקבוצה במשחקים האחרונים בליגה, אך דווקא באירופה היא הצליחה לעצור את המפולת עם ניצחון בשבוע שעבר של נורשפינג השבדית. בקבוצה ימשיכו לשחק ללא אורי יצחקי שסובל מפציעה מתמשכת, ובמקביל נעשים מאמצים לצרף גארד זר שיוכל לעזור לשחקניו של אריק אלפסי גם באירופה וגם בליגה.

טורק טלקום, מהקבוצות החזקות של טורקיה בשנים האחרונות, סובלת העונה מפתיחת עונה קטסטרופלית. הקבוצה הפסידה את שני משחקיה הראשונים באירופה, ובליגה ממוקמת בתחתית עם מאזן של שני ניצחונות בשבעה משחקים. המאמן פארוק אקאגון פוטר ביום ראשון, ומי שיחליף אותו במשחק מול נתניה הוא עוזרו הקנדי טום ג'ונסון. הסגל הטורקי דווקא שופע בשחקנים מבטיחים כמו סאני בצ'ירוביץ' הסלובני שמציג העונה יכולת חלשה, האמריקאים טוני גפני, ששיחק אשתקד בגליל/גלבוע, ק'זל ווסון, ששיחק בשנים האחרונות ביוון, וגרג סטיימסמה, שהיה מועמד בקיץ לגלבוע/גליל ושחקן נבחרת גרמניה הייקו שפרצפיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully