וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון: "היה לנו קצת מזל והרבה שקל"

29.11.2010 / 12:48

קפטן מ.ס אשדוד פירגן לשוער שהצטיין בניצחון על הפועל ת"א, ובצוות המקצועי כבר מתכוננים לשחרר את דראגן סטויקיץ'

על פי תמונות השמחה של שחקני מ.ס אשדוד בסיום משחק הניצחון 0:2 על הפועל תל אביב אתמול (ראשון), אפשר היה לחשוב שהקבוצה זכתה בתואר או לפחות הבטיחה לעצמה כרטיס לאירופה לעונה הבאה, אולם כל מי שמכיר מקרוב את המועדון מודע לחשיבות הניצחון על מועדון גדול כמו האדומים. סימן ההיכר של אשדוד בשנים האחרונות היה ההתבטלות המוחלטת מול הקבוצות הגדולות ואתמול עמדו השחקנים של הבעלים ג'קי בן זקן והמאמן ג'ון גרגורי בגבורה מול קבוצתו של אלי גוטמן, שרק בשבוע שעבר פירקה את בנפיקה ליסבון הגדולה במסגרת ליגת האלופות.

מי שנבחר שוב לשחקן המצטיין היה השוער יוסי שקל, שנעל את שערו והדף שוב ושוב את כל נסיונות הכיבוש של שחקני הפועל תל אביב. שקל מציג יכולת נהדרת בחודשיים האחרונים, דבר שגרם לראשי המועדון ןלצוות המקצועי להגיע להחלטה שניתן לשחרר את השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ' כבר בחלון ההעברות בחודש ינואר, ולתת לשקל את אפודת השוער הראשון עד לסיום העונה.

"אנחנו מאוד שמחים על הנקודות, כי היה לנו חוב להחזיר אחרי שהפסדנו להפועל פתח תקוה" אמר הקפטן משה אוחיון שכבש את השער השני לזכות אשדוד בפנדל לקראת סיום המשחק. "גם הפועל פתח תקוה בעצמה הסתגרה מולנו. המאמן שלנו ג'ון גרגורי עושה עבודה טובה מאוד בכל הקשור להכנה המנטלית לקראת המשחקים ועכשיו יש לנו את הפועל רמת גן שנמצאת במקום האחרון. היא בודאי תגיע להילחם ונצטרך למצוא את הנוסחה איך לפרוץ הגנות צפופות. הגיע הזמן לצבור נקודות ולהיות בחלק העליון, היכן שמגיע לנו להיות". אמר אוחיון.

"אני מצדיע להפועל על הניצחון בליגת האלופות, אבל בסופו של דבר הם לא שיחקו הכי טוב וניצחו. גם מבחינתנו לא היה משחק גדול, אבל האמנו שאפשר לנצח וכולם השתתפו במשחק ההגנתי. עמדנו טוב טקטית ועשינו את העבודה, כך שאולי זה באמת דומה לנצחון של הפועל נגד בנפיקה. היה לנו קצת מזל והרבה יוסי שקל", הוסיף הקפטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully