וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: אסטודיאנטס בדרך לאליפות

ניצחה את אינדפנדיינטה 1:2 בחוץ ופתחה פער של חמש נקודות על ולז, שצריכה לשחק נגד טיגרה. ניצחון לריבר, הפסד לבוקה

המחזור ה-16 בליגה הארגנטינאית נערך בסוף השבוע האחרון והוא עדיין לא נגמר, אבל אסטודיאנטס מסמנת כבר את המטרה בצורה נחרצת, כאשר היא פתחה פער של חמש נקודות על פניה של יריבתה העיקרית במירוץ האליפות, ולז סארספילד, שצריכה להשלים עדיין את משחקה החסר בבית מול טיגרה.

אסטודיאנטס השיגה ניצחון חוץ באבז'נדה על אינדפנדיינטה 1:2. ארסנל ניצחה 1:2 את סן לורנצו, בעוד גודוי קרוז, הקבוצה אולי הכי מרשימה בטורניר, קצרה ניצחון חוץ על חימנסיה לה פלאטה 1:3. ריבר פלייט ניצחה 0:1 את אולימפו, בעוד הצלילה של בוקה ג'וניורס אחרי הסופרקלאסיקו נמשכה אחרי הפסד 1:0 לניואל'ס אולד בויס בחוץ.

אינדפנדיינטה - אסטודיאנטס 2:1

הקבוצה של אלחנדרו סבאלה ידעה שניצחון יציב אותה בעמדת זינוק מצוינת לזכייה בטורניר האפרטורה והיא עשתה כן עם ניצחון גדול ומשכנע על השדים האדומים. חואן פאבלו פריירה העלה את האורחים ליתרון אחרי 12 דקות, אלא שניקולאס מרטינז איזן בדקה ה-46. ארבע דקות לסיום גסטון פרננדז כבש את שער הניצחון הדרמטי והחשוב כל כך לאורחים. אסטודיאנטס עם 36 נקודות, חמש לפני ולז, שעוד אמורה להשלים את משחקה החסר בבית נגד טיגרה ותנסה לצמק את הפער חזרה לשתי נקודות.

ארסנל - סן לורנצו 1:2

הקבוצה מסרנדי קיוותה למעידה של המוליכות שמעליה ובפרוטרוט של אסטודיאנטס כדי לצמצם פערים ולחלום אולי על אליפות, אבל למרות הניצחון ארסנל מרוחקת כעת שמונה נקודות מהפסגה וכשנותרו רק תשע בקופה הסיכוי שלה לזכות באליפות אפסי. סנלו עלתה ליתרון בדקה ה-37, אלא שמאורו אובולו (62) וקלאודיו מוסקה עמוק בתוספת הזמן דאגו להביא ניצחון למקומיים.

ריבר פלייט - אולימפו 0:1

המיז'ונריוס שנלחמים על חייהם נגד הירידה לליגה השנייה, חייבים להשיג מה שיותר נקודות לקראת סיום העונה ושקלול הנקודות. אדלברטו רומן אחראי על שער הניצחון בדקה ה-32.

ניואל'ס אולד בויס - בוקה ג'וניורס 0:1

הסיוט של הבוסטרוס ממשיך ורק הם מקווים שהטורניר הזה יסתיים מה שיותר מהר. בוקה הצליחה להחזיק מעמד כמעט כל המשחק, עד הדקה ה-86, אז לואיס רודריגז כבש את שער הניצחון לקבוצה הביתית.

חימנסיה לה פלאטה - גודוי קרוז 3:1

הקבוצה הכי מרשימה בליגה יצאה למשחק חוץ בלה פלאטה וחזרה משם עם שלוש נקודות. באליפות היא כבר לא תזכה שכן היא רחוקה תשע נקודות מאסטודיאנטס, אבל לקבוצה עם הכי הרבה כיבושים בליגה (29) מגיעות הרבה מחמאות. ניקולס סאנצ'ז (12), דויד רמירז (67) ואבל מסוארו (73, עצמי) כבשו לאורחים, אנטוניו רוחאנו רק איזן זמנית (33).

משחקים נוספים:

קילמס - אול בויס 1:2
לקילמס: חואן מוראלס (75), בנרדו רומאו (79), לאול בויס: מאורו מאטוס (11).

בנפילד - ראסינג קלאב 2:1
לבנפילד: מרסלו קארוסקה (25), לראסינג קלאב: גבריאל האוצ'ה (22), קלאודיו ביילר (26).

הורקאן - לאנוס 2:1
להורקאן: אזקייל פיליפטו (26). ללאנוס: פאולו גולטז (6), גונזאלו קסטיז'חוס (82)

ארחנטינוס ג'וניורס - קולון 0:3
לארחנטינוס: פרנקו נייל (51), ניקולאס בלאנדי (78), אמיליו הרננדז (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully