וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: סופשבוע עמוס עבר על כוחותינו

המחזור היה הראשון אי פעם שבו שוחקו ארבעה משחקים במקביל. במוקד: ניצחון לסייברס על ביג בלו ירושלים 42:60

כל שמונה הקבוצות בליגת הפוטבול בישראל שיחקו במחזור האחרון, חוויה בלתי רגילה במחוזותינו. המחזור נפתח עם דאבל הדר בירושלים, כשהמורדים אירחו את ההאמרס והרסו להם את הסופשבוע עם תבוסה מוחצת של 0:44. הרבלס נראו מצוין לאורך כל המשחק ולא הותירו לקבוצת הפרנצ'ייז החדשה שום סיכוי. אלכס סויקא, הקוורטבק של המורדים, נתן תצוגת תכלית עם שתי מסירות לטאצ'דאון וריצה לעוד שלוש.

הקינגס מירושלים והאנדרדוג מחיפה עלו למשחק השני של הערב. שתי הקבוצות נחלו הפסד במחזור הראשון ורצו להוכיח שהן ראויות לליגה. הירושלמים הוכיחו עם ניצחון ראשון 20:31 והיי-לייט של שער שדה ל–41 יארדים (שיא חדש בליגת הפוטבול בישראל). למחרת ביקרו הפיונירס מתל אביב בבירת הנגב, והפעם האורחת הראתה עליונות כשחזרה הביתה עם ניצחון מתוק (וראשון העונה) 16:26.

הקינוח של המחזור, שיחזור של משחק הגמר מהעונה שעברה התל אביב, הפגיש את תל אביב-יפו סייברס עם ביג בלו ירושלים. כמו באפריל, גם הפעם ניצחו הסייברס והותירו את הירושלמים עם הפסד ראשון העונה, 42:60. סול רדג'אני, אדם זנו וחמדי קסאס בלטו בשורות הסייברס (היחידים עם מאזן מושלם), עם שני טאצ'דאונים כל אחד. הקוורטרבק התל אביבי עדי חכמי גנב את ההצגה עם 10 מסירות מושלמות מ-15 ניסיונות, 167 יארדים ושלוש מסירות לטאצ'דאון.

במחזור הבא של ליגת הפוטבול, יתארחו החיפאים אצל הרצליה ובמוצ"ש ייפגשו הרבלס והקינגס למשחק ה"חנוכה בול" המסורתי באצטדיון קראפט בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully