וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "אלעד חסין הוא לא הבעיה שלנו"

29.11.2010 / 9:33

שחקנים בקבוצה מגבים את מאמנם אחרי ההפסד השלישי ברציפות. בראטיץ' עשוי להיחתך, חשש מפציעת בן שימול

ראשי מכבי חיפה צפויים להתכנס היום (שני) לשיחה דחופה בעקבות ההפסד 75:72 למכבי אשדוד שדרדר את הקבוצה למאזן של שני ניצחונות בלבד מול חמישה הפסדים, ולמקום השביעי בטבלה, הרחק מצמרת הליגה. הבעלים ג'ף רוזן צפוי להעניק למאמן אלעד חסין אשראי נוסף בדמות חיזוק מיידי בעמדת הגארד, כשהמאמן כבר גיבש רשימה ראשונית של שחקנים שהיה רוצה לראות בקבוצה. עם זאת, בחיפה מודעים לעובדה שבמצב השוק הנוכחי, תצטרך הקבוצה לשלם מחיר גבוה מאוד על מנת לחזק את הסגל ברכז.

"אני לא חושב שאלעד הוא הבעיה שלנו, אנחנו הבעיה של עצמנו", אמר בסיום המשחק אחד משחקני הקבוצה, "אנחנו לא מצליחים לגמור משחקים כשאנחנו יותר טובים. פתחנו הרבה יותר טוב מאשדוד ופתאום נעלמנו מהמגרש, אנחנו לא באים מרוכזים מספיק למשחקים. אולי יש לנו הרגשה שאנחנו יותר טובים מהיריבה שלנו, אני לא חושב שזה ככה. כרגע התרופה הכי טובה למצב שלנו זה לא שחרור שחקנים, שיפגע במרקם הטוב שיש לנו בקבוצה, אלא רק ניצחון, ואולי דרך אירופה זה יגיע".

חיפה תגיע מחר למשחק היורוצ'אלנג' מול ונטספילס הלטבית עם סגל חסר מאוד, כאשר סשה בראטיץ' נמצא בספק לאחר שלא שיחק מול אשדוד. במועדון טוענים כי בראטיץ', שלא התאמן במהלך השבוע בעקבות בעיה בברכו, ביקש לא לשחק, וזאת לעומת פרנק רובינסון ואבי בן שימול שעלו למשחק פצועים. במידה ותתקבל החלטה לזעזע את הסגל ולשחרר שחקן, בראטיץ' הוא המועמד המוביל להיות משוחרר. פרנק רובינסון, שעלה כאמור פצוע לפרקט, עשוי לנוח על מנת שיוכל להיות כשיר עד למשחק מול ראשון לציון.

בחיפה מודאגים ממצב ברכו של אבי בן שימול, שהחליק במהלך הרבע הרביעי מול אשדוד, וסובב את הברך. בקבוצה נזכרו בתמונות דומות מלפני חודש, אז יוני ניר סובב את ברכו וקרע את הרצועה הצולבת, ומקווים כי הפציעה של בן שימול איננה חמורה. בן שימול ינוח לפחות בשבוע הקרוב בתקווה שהנפיחות תרד. בקבוצה באים בטענות קשות לשופט יערי רייניש, לאחר שהתרו בפניו על הפרקט החלק באשדוד, אך רייניש ביטל אותם ולאחר שניות ספורות החליק בן שימול ונפצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully