וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "לא יכולתי לשחק טוב יותר"

השוויצרי נרגש לאחר הניצחון בגמר המאסטרס על נדאל, שאמר: "הרמה שלו הייתה גבוהה, אי אפשר היה להתמודד מולו"

המדורג מספר 2 בעולם, רוג'ר פדרר, זכה הערב (ראשון) בתואר המאסטרס החמישי בקריירה שלו לאחר שניצח 3:6, 6:3, 1:6 את רפאל נדאל בגמר נפלא באולם ה-O2 בלונדון. כמנצח של אירוע סיום שנת 2010, פדרר זכה ב-1.63 מיליון דולר ו-1,500 נקודות דירוג. נדאל, לו זה היה גמר המאסטרס הראשון בקריירה, יצטרך להמתין לשנה הבאה כדי לנסות ולזכות בתואר המשמעותי היחיד שחסר לו בקריירה האדירה שלו. אגב, צפו היום במשחק 17,500 אלף צופים נלהבים, שהשלימו מספר כולל של 253,123 שצפו בטורניר מתחילתו.

"תמיד האמנתי בתכנית משחק מההתחלה ועד הסוף", אמר השוויצרי בסיום, "כמו במשחק הפתיחה של הטורניר מול דויד פרר, גם היום נשארתי נאמן לצורה בה רציתי לשחק. אף על פי שהפסדתי את המערכה השנייה, אני מאושר מכך שנשארתי חיובי לאורך כל המשחק. אני חושב שהיה היום משחק ברמה גבוהה מאוד, אני לא בטוח שיכולתי לשחק טוב יותר אז אני בהחלט מרוצה. רפא שיחק בצורה מעניינת מאוד, אבל אני נשארתי התקפי. ידעתי שזה ישרת אותי בטווח הארוך וכך זה באמת היה, אז אני מאושר".

נדאל היה מלא הערכה ליריב שלו והחמיא: "הוא שיחק בצורה שלא תיאמן. אי אפשר היה להתמודד מולו במערכה הראשונה. אני יכול רק לברך אותו על הניצחון שלו ועל עוד טורניר נפלא בו הוא זוכה. הוא שיחק בצורה מדהימה לאורך כל השבוע מבלי להפסיד מערכה אחת עד לגמר. הרמה שלו הייתה פשוט גבוהה מדי. ניסיתי כמיטב יכולתי היום, אבל הוא פשוט היה טוב ממני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully