וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: בנזמה יפתח במקום היגואין

החלוץ הארגנטינאי לא עבר מבחן כשירות ויוחלף ע"י הצרפתי מול ברצלונה. רונאלדו לאוהדים: ”מי שלא אוהב אותי, שיסתום”

כל העיניים נשואות והעלם מחכה ומשתאה לקראת הקרב הגדול בין ברצלונה וריאל מדריד בקאמפ נואו, שייערך הערב (שני, 22:00, שידור ישיר בספורט 5 וב-5HD). החדשות האחרונות בספרד הן שגונזלו היגואין לא ישותף במשחק, לאחר שהחלוץ הארגנטינאי, שלא נסע עם הקבוצה לאמסטרדם בשבוע שעבר, לא עבר הבוקר את מבחן הכשירות. המאמן ז'וזה מוריניו כבר הודיע לשחקניו כי קרים בנזמה יפתח בהרכב במקום היגואין.

אמש, לאחר האימון במדריד טסה ריאל לברצלונה. לאחר הנחיתה כ-2,000 אוהדי ריאל קיבלו בחמימות את פניהם של הלבנים, אלא שהאוטובוס של הקבוצה שעשה את דרכו למלון נרגם אחר כך באבנים. מספר שמשות נופצו כאשר ראול אלביול ואלבארו ארבלואה אף נפצעו באורח קל, ביחד עם עוד כמה אנשים מהצוות של הקבוצה.

רונאלדו הגיב לקבלת הפנים העוינת הצפויה לו בקאמפ נואו, בתור אחד השחקנים הפחות אהובים בקטלוניה. "מי שלא אוהב אותי יכול או לעצום עיניים או לסתום את הפה, או פשוט לשבת בבית ולראות את המשחק בטלוויזיה, בגלל שאנחנו באים לברצלונה לנצח את המשחק הזה", אמר רונאלדו, "אני מניח שאת מירב תשומת הלב יקבל מוריניו, בגלל כל מה שהוא עשה להם עם צ'לסי ואינטר. הם יכולים לשרוק ולזרוק מה שהם רוצים, לנו זה לא מפריע".

עוד לפני הטיסה ולאחר האימון המסכם, מול חדר גדוש בעיתונאים נרגשים ניצב מאמן ריאל מוריניו בחדר התקשורת. "נשחק באותו הרכב", פתח מוריניו את דבריו לקראת המפגש בין שתיים מהקבוצות הטובות בעולם, "הקבוצות מצוינות, יש פה שחקנים מצוינים, התנאים מעולים, ונראה שהולך להיות משחק נהדר. אני מקווה שהשחקנים ייהנו מהאווירה ויוכלו להתרכז בכדורגל ולהראות רק דברים יפים".

ריאל תקבל בחזרה את סמי חדירה וריקרדו קרבאליו, שנעדרו ממשחק הניצחון 0:4 באמסטרדם. מוריניו שוב טוען ש"לא מדובר במשחק מכריע, כי המפסידה לא תודח מהמפעל. בגלל זה אני אוהב את משחקי הנוקאאוט בליגת האלופות. אנחנו מכבדים את היריבה, אבל ההכנות שלנו היו רגילות. זה לא משחק מכריע, כי גם אחריו יישאר עוד 25 מחזורים. נצטרך להתמקד בנקודות החזקות של ברצלונה, אבל גם לנצל את נקודות התורפה שלה".

כשנשאל על פפ גווארדיולה, לא הרחיב מוריניו את הדיבור ואמר ש"אם הוא מרוצה מהסגנון שלו, זה פנטסטי".

מוריניו כמובן עורר מעט מחלוקת, כהרגלו, ופתח במלחמה פסיכולוגית כשהתייחס לשופט המשחק גונזאלס איטורלדה. "בארסה שמחה שאיטורלדה השופט, ריאל קצת פחות", אמר המאמן על השופט ששפט בניצחונות של בארסה ב-1999 וב-2005.

"המיוחד" לא מודאג מקבלת הפנים בקאמפ נואו: "הייתי רוצה לשוב לכאן כמאמן ריאל מדריד במשך הרבה שנים". ומה יקרה אם ריאל תפסיד? "אני מקווה שאנחנו חזקים מספיק מנטלית, ושגם אם נפסיד זה לא ישנה לנו את ההערכה העצמית".

הרכב משוער ריאל מדריד: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, פפה, ריקרדו קרבאליו, מרסלו, סמי חדירה, צ'אבי אלונסו, אנחל די מריה, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, גונזלו היגואין.

גווארדיולה שולח עקיצה

ברצלונה מגיעה למשחק מהמקום השני, מרחק נקודה מהמוליכה, אבל ג'רארד פיקה בטוח שקבוצתו היא עדיין הפייבוריטית. "המשחקים האלה הם כל כך צמודים, שכל יתרון בהם הוא משמעותי, ולכן העובדה שאנחנו מארחים חשובה מאוד", אמר פיקה.

גם פפ גווארדיולה לא חושש ומגיע בביטחון גדול. "יש יריבות גדולה, ואני מצפה למשחק גדול", אמר המאמן, "זה כבוד גדול לשחק לעיני כל כך הרבה אנשים. אני בטוח שהאוהדים שלנו יתנהגו כיאות".

"זה אומנם רק משחק אחד, אבל בשנים האחרונות היה למשחק הזה השפעה גדולה", יודע גווארדיולה, שרומז שהוא מצפה לבונקר מדרידאי: "מוריניו יודע שאנחנו הולכים לתקוף, והם יעשו כל מה שהם יכולים כדי לעצור אותנו. למדריד תמיד הייתה קבוצה טובה, אבל לנו תמיד הייתה אותה דרך, ולא משנה מי משחק. אם הם יילכו אחורה, אנחנו נתקוף. זה בדיוק מה שעשתה אינטר בשנה שעברה". כמו כן, גווארדיולה סירב להגיב לדברי מוריניו על השופט.

מי שממשיך לשנוא את ריאל למרות שהוא כבר מזמן לא בבארסה, אבל עדיין שומר לה אמונים הוא חלוצה לשעבר של הקבוצה, הבולגרי חריסטו סטויצ'קוב. "ריאל מדריד מחליאה אותי", אמר. "המשחק הזה הוא יותר מכל קלאסיקו, אבל עדיין זה בסך הכל רק שלוש נקודות".

לגבי הקרב בין המאמנים, אמר הבולגרי בנחרצות: "אני חושב שבשנים האחרונות פפ גווארדיולה התעלה קצת מעל ז'וזה מוריניו. התוצאות שלו טובות יותר והוא הוביל את בארסה לזכייה בשישה תארים בעונה אחת, הישג שאני לא חושב שמישהו יצליח לחזור עליו בקרוב".

לאונל מסי יודע ש"ריאל תבוא לנקום, כי מאז ה-2:6 הם משתוקקים להחזיר לנו, והשנה עם מוריניו הם התחזקו ונראים טוב יותר".

הרכב משוער ברצלונה: ויקטור ואלדז, דני אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, אריק אבידל, סרחי בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, פדרו, לאונל מסי, דויד וייה.

עדכון ראשון 21:00 28/11

טריוויה

* לאונל מסי אף פעם לא כבש מול קבוצה של מוריניו (שבעה משחקים).

* רונאלדו אף פעם לא כבש מול ברצלונה (חמישה משחקים).

* פפ גווארדיולה אף פעם לא הפסיד לריאל מדריד בבית, לא כשחקן ולא כמאמן.

*בשנתיים האחרונות ברצלונה ניצחה פעמיים בעונה בקלאסיקו והיא עם ארבעה ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully