וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוואט עצר פנדל, מאיורקה עלתה למקום השישי

הישראלי הצטיין, וובו וקסטרו כבשו ב-0:2 על מלאגה. ולנסיה נצמדה למקום ה-5 עם 1:2 על אלמריה, סוסיאדד ניצחה בחיחון

24 שעות לפני הקלאסיקו הגדול, נמשך הערב (ראשון) המחזור ה-13 בליגה הספרדית. מאיורקה התקדמה למקום השישי בעקבות ניצחון ביתי 0:2 על מלאגה והפסדים של שכנותיה בשיפולי הצמרת. דויד טרזגה הוביל את הרקולס לניצחון 1:3 על לבאנטה, ריאל סוסיאדד גברה בחוץ 1:3 על ספורטינג חיחון וראסינג סנטנאדר ניצחה 0:1 את דפורטיבו לה קורוניה.

מאיורקה - מלאגה 0:2

הקבוצה של מיכאל לאודרופ ניצלה את ההפסדים של אתלטיקו מדריד וסביליה ועלתה למקום השישי. דודו אוואט שמר על שער נקי במשחק בית חמישי העונה, עצר פנדל לקראת הסיום ונהנה מלא מעט מזל אחרי שתי קורות של דודה ואליסאו. פייר וובו הקמרוני העלה את מאיורקה ליתרון בדקה ה-50 ובישל את השני לצ'ורי קסטרו חמש דקות לאחר מכן. מלאגה עם הפסד שני תחת הדרכתו של מנואל פלגריני.

ולנסיה - אלמריה 1:2

החמישית בטבלה ולנסיה צימקה את הפער מהמקום הרביעי המוליך לליגת האלופות, לנקודה אחת בלבד. אלמריה הציגה על הקווים את נסטור גורוסיטו, שמונה במקום חואן מנואל ליו אחרי התבוסה 8:0 בברצלונה, אבל גם חילופי המאמנים לא עזרו במסטאייה והקבוצה נותרה מתחת לקו האדום. רוברטו סולדאדו היה גיבור המשחק מבחינת ולנסיה, כשכבש ברגל ימין בדקה ה-26 ובשמאל בדקה ה-63. אולואה צימק לאלמריה בדקה ה-90.

הרקולס - לבאנטה 1:3

דויד טרזגה הבלתי נגמר ונלסון ולאדז הדינמי הרחיקו את הרקולס מהקו האדום. לבאנטה רצתה להשיג ניצחון שני ברציפות והצליחה להשוות מרגלו של רובן סוארז בדקה ה-41, דקה לאחר שהפרגוואי ואלדז נתן להרקולס יתרון. במחצית השנייה הבקיעו טרזגה (62) ו-ואלדז (67) את שערי הניצחון.

ספורטינג חיחון - ריאל סוסיאדד 3:1

הבאסקים חזרו למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים רצופים והנחילו לחיחון הפסד שלישי ברציפות. דווקא הבלם גרגורי העלה את המארחים ליתרון עם נגיחה מדויקת בדקה השלישית, אבל צ'אבי פריאטו איזן החלוף שמונה דקות ודויד סורוסוטה הפך את התוצאה בתוספת הזמן של המחצית. מיקל ארנבורו סגר עניין בדקה ה-90.

אתלטיק בילבאו - אוסאסונה 0:1

הבאסקים שמו מאחור את התבוסה שספגו בברנבאו מריאל מדריד וזכו בשלוש נקודות דרמטיות במשחק הבית מול אוסאסונה. בילבאו הייתה טובה יותר, אבל השיגה את שער הניצחון רק בדקת הסיום, כשקרלוס גורפגי נגח לרשת אחרי כדור קרן של דויד לופז. בילבאו עלתה למקום ה-10 עם 19 נקודות, בדיוק כמו היריבה המושבעת ריאל סוסיאדד.

ראסינג סנטאנדר - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

אחרי ניצחון אחד בחמישה משחקים, סנטאנדר אספה שלוש נקודות חשובות ועצרה את ההתאוששות של לה קורוניה. השבדי מרכוס רוזנברג שבר בצורת של חודש עם הרביעי שלו העונה בדקה ה-61. חמש דקות לסיום רוזנברג החמיץ מהנקודה הלבנה, אבל זה לא הפריע לקבוצתו לנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully