וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גומיס גנב לפ.ס.ז' את הפסגה

ליון כבר פיגרה בעשרה שחקנים מול פ.ס.ז', אבל שער של גומיס (87) קבע 2:2. טולוז עצרה את רצף ההפסדים עם 1:2 באוקזר

המחזור ה-15 בצרפת עומד בסימן משחק הצמרת המסקרן בין ליון לפריס סן ז'רמן, שהסתיים ב-2:2 דרמטי. איבוד הנקודות של שתי הקבוצות הותיר את מארסיי בפסגה, אבל ליון ודאי מרוצה מהנקודה אחרי שהשוותה בדקה ה-87 כשהיא בעשרה שחקנים. עוד לפני כן עצרה טולוז את רצף ההפסדים שלה בעזרת ניצחון 1:2 באוקזר. לעומתה, קון המשיכה את ההתרסקות עם הפסד 3:0 בבית לסושו.

ליון - פריס סן ז'רמן 2:2

פ.ס.ז' יכלה לעלות לפסגה, לסגנית האלופה ליון הייתה הזדמנות להשתוות למוליכה, אבל השתיים איבדו נקודות והותירו את מארסיי בפסגה. אחרי מחצית ראשונה חלשה, היה זה המגן השמאלי עלי סיסוקו שהעלה את ליון (נטולת יוהאן גורקוף הפצוע) ליתרון בדקה ה-54. אלא שהמארחת לא ידעה לשמור על התוצאה ואחרי תשע דקות ננה הברזילאי נגח את השוויון וחגג את השמיני שלו העונה. בדקה ה-82 סיסוקו ראה אדום אחרי עבירה ברחבה על ננה, וגיום הוארו כבש מהנקודה הלבנה, אבל בדקה ה-87, כשהיא בעשרה שחקנים, ליון הצליחה להשוות משער דרמטי של בפטימבי גומיס, שהעניק לה נקודה יקרה ומתוקה.

אוקזר - טולוז 2:1

אחרי חמישה משחקים ללא הפסד אוקזר נעצרה בביתה דווקא על ידי טולוז, שניצלה את ההזדמנות והתאוששה מרצף של שלושה הפסדים. החלוצים של הסגולים חזרו מפציעות ונתנו תמורה. דניאל בראטן הבקיע בדקה השמינית מבישול של פדריקו סנטנאדר, שכבש בעצמו את השני של טולוז בדקה ה-35. אוקזר צימקה משער של אלן טראורה בדקה ה-56.

קון - סושו 0:3

הקריסה של קון נמשכה גם במשחק הביתי מול סושו, כשהיא נחלה הפסד חמישי ברציפות וסוגרת כבר חודשיים וחצי ללא ניצחון בליגה. שתי קרנות של מרווין מרטאן הובילו לשערים בנגיחות של דמיאן פרקיס (41) ואידיי בראון (50), שבישל את השלישי לניקולא מוריס-בליי (63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully