וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן הביסה 0:3 את סט. פאולי

הירוקים של תומאס שאף שברו רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בזכות שלושער של הוגו אלמיידה, שגם ספג כרטיס אדום

המחזור ה-14 בבונדסליגה שנפתח אתמול (שבת) לא היה דרמטי במיוחד מבחינת קבוצות הצמרת. דורטמונד, מיינץ, אפילו באיירן מינכן, ניצחו, בעוד באייר לברקוזן סיימה בתיקו 2:2 בחוץ מול הופנהיים לאחר שכבר הובילה 0:2. בתחתית כבר הייתה תוצאה אחת מדהימה כשקייזרסלאוטרן דרסה 0:5 את שאלקה האומללה. היום נמשך המחזור, כשעוד קבוצה עמוסה בצרות, ורדר ברמן, הביסה 0:3 את סט. פאולי בזכות שלושער של הוגו אלמיידה. במשחק שסגר את המחזור נפרדו וולפסבורג וקלן ב-1:1.

ורדר ברמן - סט. פאולי 0:3

הרבה לחץ היה במועדון הירוק בשבועות האחרונים. שתי תבוסות מחפירות, 6:0 לשטוטגרט ו-4:0 לשאלקה בשניים משלושת מחזורי הליגה האחרונים, בתוספת השפלות בליגת האלופות, שבעה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון כשבחמשת האחרונים היא אפילו לא כובשת, לא הוסיף שקט בברמן. עד כדי כך שהיו כאלה שכבר קראו לפטר את תומאס שאף לאחר 11 שנה בתפקיד. היום, שיחררה ורדר ברמן הרבה לחץ כשהביסה 0:3 את סט. פאולי החלשה עם שלושער של הוגו אלמיידה, ששיפר את מאזנו לשמונה כיבושי ליגה והעניק קצת שקט לשאף ולמנג'ר המקצועי קלאוס אלופס.

ברמן עלתה ליתרון כבר אחרי 50 שניות, כשמסירת עומק של קלמנס פריץ מצאה את הוגו אלמיידה, בעומק הגנת סט. פאולי. החלוץ הפורטוגלי השתחרר מהשמירה עליו ובעט שטוח לפינה בדרך ל-0:1. הקבוצה של תומאס שאף המשיכה להיות דומיננטית מול סט. פאולי החלשה ומצאה את השני כבר בדקה ה-20, כששוב זה היה אלמיידה, שכבש את שער הליגה השמיני שלו העונה. מתפרצת של ברמן הגיעה למרקו מארין, שהכניס לאלמיידה, שנשאר לא מכוסה ומול תומאס קסלר לא התקשה לגלגל לפינה הרחוקה ולקבוע 0:2.

החגיגה של אלמיידה לא נגמרה ובדקה ה-64 קיבל הפורטוגלי מסירה מסעיד חוסיינוביץ', טורסטן פרינגס נתן לכדור לעבור בין רגליו והוא הגיע לאלמיידה שבעט פנימה וקבע 0:3. אלמיידה לא נרגע ובדקה ה-80 גם ספג כרטיס אדום אחרי ששלח מרפק לפניו של קרלוס זמבראנו. גם סט. פאולי נותרה ב-10 שחקנים, לאחר שמרקוס תורנדט ביצע עבירה גסה על פרינגס.

במשחק נוסף:
פ.צ קלן - וולפסבורג 1:1
לקלן: מילבוי נובאקוביץ' (51). לוולפסבורג: סנטוס סיסרו (81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully