וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מנורקה הפסידה 79:61 לקאחה לבוראל

8 נקודות לרביב לימונד בהפסד לאלופה. עוד הפסד לריאל מדריד המתדרדרת. אולימפיאקוס ופנאתינייקוס טיילו בליגה היוונית

מנורקה ורביב לימונד ספגו היום (ראשון) את הפסד הליגה השישי שלהם בתשעה מחזורים, כשהובסו בחוץ 79:61 על ידי מוליכת הליגה קאחה לבוראל. הגארד הישראלי דווקא רשם משחק לא רע בכלל, כששותף במשך 30 דקות (הכי הרבה במנורקה) וקלע 8 נקודות. אך זה לא היה מספיק לאורחת מול הקבוצה של דושקו איבנוביץ', שנהנתה מיום מצוין של סטנקו באראץ' שקלע 21 נקודות וקלט 13 ריבאונדים, מירזה טלטוביץ' תרם 14 נקודות ושישה ריבאונדים, בעוד מרסליניו הוארטס הוסיף 13 נקודות. מנורקה נמצאת במקום ה-14 בליגה לאחר ההפסד הזה.

ברצלונה התאוששה מההפסד מול קאחה לבוראל בליגה במחזור הקודם עם ניצחון הערב על מנרסה 57:70. שחקניו של פאסקוול היו בשליטה לכל אורך המשחק, כשהם עוצרים את יריבתם על 29 נקודות בלבד במחצית לעומת 41 שלהם. המשחק לא התעלה לרמה גבוה במיוחד, אבל זה הספיק לאלופת אירופה עבור הניצחון. אינגלס הוליך את קלעי ברצלונה עם 21 (4 מ-6 לשלוש), ארזם לורבק תרם 11 ו-12 ריבאונדים. אורוס סלוקר קלע 14 למפסידים.

מי שממש לא מצליחה לשמור על יציבות העונה היא ריאל מדריד, שאמנם ניצחה ביום חמישי ביורוליג את אולימפיאקוס, אך היום הפסידה 70:59 לגראן קנאריה בחוץ. שני היחידים שקלעו בדאבל פיגרס בבלאנקוס היו פליפה רייס וקליי טאקר, עם 13 נקודות כל אחד. למרות ההפסד, הקבוצה של אטורה מסינה עדיין במקום השלישי בליגה.

יוון: טוב שיש את הליגה

בינתיים ביוון, התפנו שתי הגדולות לטייל בליגה, כשפנאתינייקוס התאוששה מההפסד ביורוליג כשהתעללה במארוסי האומללה עם ניצחון 65:102. כבר אחרי 5 דקות התוצאה היתה 9:21, ולמחצית ירדו הירוקים ביתרון 21. מארוסי קיוותה לחזור, אבל שחקני הספסל של אוברדוביץ' לחצו על הדוושה ברבע השלישי, והפכו את הניצחון הברור שלהם לתבוסה כואבת עבור האורחים. יאן ווגיוקאס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 20, קומאייגלו הוסיף 16. בוגיטס קלע 14 עבור מארוסי.

גם אולימפיאקוס לא ממש התקשתה מול פאנליניוס וחזרה ממשחק החוץ עם ניצחון גדול, 65:92. ספאנוליס וחבריו פתחו מצויין ועלו ליתרון 17:32 בסיום הרבע הראשון. המארחים ניסו לחזור וצימקו ברבע השלישי, אבל אולימפיאקוס המשיכה לצלוף, ועלתה במחצית השניה ליתרון 30 ששבר סופית את פאנליניוס. מאורוקפאליידיס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 18 נקודות, ואפילו יותם הלפרין זכה להשתתף בחגיגה וקלע 2 נקודות. ביילי קלע 12 למארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully