וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון הביסה את בית"ר שמשון 2:5

הקבוצה של ניסן יחזקאל יצאה, ובגדול, מרצף של ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. ג'ת ניצחה 0:2 את הפועל הרצליה

המחזור ה-12 בליגה הלאומית מגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים בהם מעורבות מספר קבוצות במשבר. הפועל ראשון לציון כבר יצאה ממנו, כך נדמה, כאשר הביסה את בית"ר שמשון תל אביב בחוץ 2:5. הפועל הרצליה נכנעה בבית 0:2 לעירוני ג'ת בקרב העולות, ואחווה עראבה סיבכה עוד יותר את התחתית עם 2:3 על הכח עמידר רמת גן ורשמה ניצחון בכורה העונה.

בית"ר שמשון תל אביב - הפועל ראשון לציון 5:2

התקופה הרעה של ראשון לציון, שבאה לידי ביטוי בארבעה משחקים ללא ניצחון (שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו) הגיע הערב סוף סוף לסיומה, כאשר הקבוצה של ניסן יחזקאל התפוצצה עם חמישיה גדולה שהעלתה אותה למקום הרביעי. רודג'רס קולה פתח את החגיגה בדקה העשירית, דייויד גומז קבע 0:2 בדקה ה-23, ולאחר שמור גולן צימק בפנדל בדקה ה-40 הגיע עקיבא מגרלשווילי כדי להעלות ל-1:3 עם פנדל משלו. קולה (60) וג'סטין זולו (81) קבעו 1:5, ומור גולן רק הצליח לצמק בתוספת הזמן. אריק גילרוביץ' נוחל תבוסה מול קבוצתו לשעבר.

הפועל הרצליה - עירוני ג'ת 2:0

אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון התאוששה ג'ת עם שלוש נקודות יקרות בהרצליה שהרחיקו אותה מהקו האדום. עד הדקה ה-83 התוצאה עוד הייתה מאופסת, אלא שיוסי ג'נאח שבר את הבצורת עבור האורחים, וקאסם מחמיד כבר את השני כעבור שתי דקות בלבד והאריך את רצף המשחקים ללא ניצחון של הרצליה לחמישה.

אחווה עראבה - הכח עמידר ר"ג 2:3

בשעה טובה השיגה גם נועלת הטבלה ניצחון ראשון העונה, אלא שמאזנה עדיין עומד על מינוס שלוש נקודות. הכח קיוותה לצאת לדרך חדשה אחרי חמישה הפסדים רצופים ועלתה ליתרון משער של עומר רפס בדקה ה-13, אבל אלי ביטון איזן בדקה ה-33 וחמודי בריק השלים מהפך חמש דקות לפני ההפסקה. בדקה ה-50 העלה ג'וילרמה ווישאיימר את עראבה ל-1:3, ורפס רק צימק בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully