וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוייר: "הפסדנו לקייזרסלאוטרן בצורה מגעילה"

שוער שאלקה שבור אחרי ה-5:0 המשפיל: "מבין את המירמור של הקהל, אם נשחק כך נרד ליגה". מגאת: "לשחקנים לא אכפת"

בשבועות האחרונים היה נדמה ששאלקה מתחילה להתאושש. ה"רויאל בלוז" הצליחו לנצח שניים משלושת משחקי הליגה האחרונים, כשגם בזה שלא ניצחו סיימו בתיקו 2:2 בחוץ מול וולספבורג לאחר שחזרו מפיגור של 2:0. אך אתמול (שבת) חטפה הקבוצה של פליקס מגאת סטירת לחי מצלצלת לאחר שהובסה 5:0 על ידי קייזרסלאוטרן ולראשונה העונה נאלץ המאמן לשמוע מהיציעים את הקהל קורא לו ללכת הביתה.

קפטן שאלקה והאיש שהוציא חמישה כדורים מהרשת, מנואל נוייר, התייחס לגידופים שספגו מאוהדי הקבוצה. "אני בהחלט יכול להבין את מחאת האוהדים", אמר נוייר, "אם נשחק כך בכל משחק, אז נרד ליגה בטוח. אני בהחלט מבין את המירמור של הקהל אחרי משחק כזה, הפסדנו לקייזרסלאוטרן בצורה מגעילה. אין לי שום הסבר ליכולת הזו, פשוט לא נלחמנו". נוייר הוא השחקן אולי בעל הקשר הטוב ביותר עם אוהדי שאלקה. השוער בן ה-24 נולד בגלזנקירשן ומשחק במועדון מאז 1991, כשבמשך שנים רבות ישב ביציעים ועודד את הקבוצה.

גם מגאת הסכים עם דבריו של נוייר: "אני מאוכזב מאוד, מפני ששחקנים לא מבינים עד כמה אוהדים משקיעים כשהם מגיעים למשחק חוץ כזה. הם באים ומעודדים וזה נראה שלשחקנים פשוט לא אכפת. נראה שרק מנואל, כריסטוף מצלדר וג'פרסון פרפאן רצו בכלל לנצח את המשחק הזה". לשאלקה יש רק שלושה ניצחונות ליגה אחרי 14 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully