וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול: "אנחנו משחקים נגד ריאל, לא מול מוריניו"

יום לקלאסיקו! בבארסה הבינו שהיריב הוא לא המאמן. פדרו לא יכול ללבוש לבן. פרז: "מוריניו וריאל משלימים אחד את השני"

כל מה שנותר זו יממה לקרב הבאמת גדול בין שתי הקבוצות הגדולות בכדורגל הספרדי והעולמי, ריאל מדריד וברצלונה. כ-400 מיליון צופים ברחבי העולם ועוד כ-100 אלף באצטדיון יצפו בקונצרט הענק שייערך ביום שני (22:00, שידור ישיר בספורט 5 וב-5HD).

"להשוות ביני ובין מסי זה שטויות", אמר כריסטיאנו רונאלדו במסיבית עיתונאים. שחקן ריאל אף טען כי כל הניסיונות להציג אותו כאובססיבי להבקיע במשחק משוללי כל יסוד: "בתחילת העונה, עוד לפני שהבקעתי אמרו את אותו הדבר, ואמרתי שזה לא נכון וכך גם כעת".

אין ספק כי במרוצת הזמן הצליח מוריניו לגרום לרונאלדו לחשוב עוד יותר קבוצתי, ואף לדבר כך: "אני אחד מתוך קבוצה. אני נתון תחת לחץ רב יותר מאשר חבריי לקבוצה. יש לנו אחריות לספק משחק טוב".

לגבי ההרכב, נראה כי המאמן הפורטוגלי עדיין מתלבט. ביממה האחרונה הוא תרגל את סמי חדירה וגונזאלו היגואין, וייתכן שהוא עשוי לפתוח במערך הרגיל, בצוותא עם השניים".

מי שמאושר מאוד מהזיווג בין המועדון והמאמן הוא הנשיא פלורנטינו פרז: "מוריניו והקבוצה הם כמו מכונית ומנוע, הם משלימים אחד את השני בצורה מצוינת. אנחנו בדרך הנכונה, מזמן לא ראיתי שחקנים כה מחוייבים. יש התלהבות, נחישות ומקצוענות. עם מוריניו, אני בטוח שנזכה בהרבה תארים".

גווארדיולה משנה את לוח הזמנים לטובתו

בתקופה האחרונה כל ברצלונה מתעסקת ומתמקדת כמעט אך ורק במוריניו. אלא שבלם הבלאוגראנה, הקפטן קרלס פויול, הבין שהעיסוק האובססיבי והמוגזם בו יכול לפגוע בקבוצה. "אנחנו לא משחקים נגד מוריניו, אנחנו משחקים נגד ריאל מדריד", אמר, "וזה הולך להיות משחק קשה מאוד".

בעיתון הקטלאני, ספורט, הכתירו את המשחק הספציפי הזה כגדול באמת. "פעמים רבות הקלאסיקו הוגדר כמשחק חשוב מאוד, משחק המאה. אלא שהעונה ההנחה הזו היא נכונה. מעולם בעבר משחק בין ריאל ובארסה לא קיבל תשומת לב כפי שהוא מקבל עכשיו".

מי שיחווה עוד קלאסיקו בחייו הוא פדרו, שכבש אשתקד בסנטיאגו ברנבאו את השני. "מעולם לא עטיתי חולצה של ריאל עליי, אני פשוט לא יכול לעשות זאת לאור ההיסטוריה הארוכה שלי פה". החלוץ אף סיפר כי למרות היוקרה הוא עדיין מתגעגע הביתה: "אני מדבר עם הוריי כל לילה לפני שאני נרדם".

נראה שגווארדיולה ומוריניו ממשיכים לשחק בסוג של חתול ועכבר. בארסה הייתה אמורה לערוך היום את האימון המסכם שלה ב-11:00 בבוקר (שעון ספרד), אלא שגווארדיולה החליט לאחר אותו בשבע שעות ואף שינה את מיקומו (העביר אותו מאצטדיון האימונים לקאמפ נואו). זאת כדי לקיים אותו אחרי האימון של ריאל (16:00) ומסיבת העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully