וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויינטרוב וגלושקו זכו בטורניר טרארלגון

גלושקו גברה 6:2, 5:7, 6:7 על סשה ג'ונס הניו זילנדית בגמר הנשים. ויינטרוב ניצח 2:6, 4:6 את סמואל גרות' בגמר הגברים

יוליה גלושקו זכתה הבוקר (ראשון) בטורניר טרארלגון באוסטרליה (סך פרסים של 25 אלף דולר). הטניסאית הישראלית, שהפתיעה בחצי הגמר את ירמילה גרות' המדורגת 42 בעולם, גברה בגמר 6:2, 5:7, 6:7 על סשה ג'ונס הניו זילנדית וקטפה תואר נוסף אחרי שזכתה לפני שלושה שבועות בטורניר דומה מסבב ה-ITF בקלגורלי.

גלושקו, המדורגת 282 בעולם, נקלעה לפיגור מוקדם מול ג'ונס, המדורגת 289 בעולם, והפסידה במערכה הראשונה 6:2. אבל במערכה השנייה התעוררה הישראלית בת ה-20 עם ניצחון 5:7 וכפתה מערכה שלישית. גלושקו המשיכה במומנטום ועלתה ליתרון 2:5 לפני שג'ונס חזרה לעניינים והמערכה המכריעה נגררה לשובר שוויון, בו שמרה גלושקו על קור רוח וניצחה 4:7 בדרך לזכייה בתואר, שצפוי לקדם אותה למקום ה-250 בעולם, שיפור של 12 מקומות מדירוג השיא שלה עד כה.

אחרי הזכייה אמרה גלושקו: "לא התחלתי טוב, היא הייתה ממש אגרסיבית בהתחלה ומזג האוויר היה בעייתי. בסט השני התרגלתי לרוח ושיחקתי הרבה יותר טוב. אחרי שהיא עשתה מהפך בסט השלישי ועלתה ל-5:6 שיחקתי משוחרר ואגרסיבי. אני מאוד מרוצה מהשבוע הזה, השתפרתי ממשחק למשחק ואני מקווה להמשיך ככה גם בשבוע הבא", סיכמה גלושקו, שתמשיך השבוע לטורניר ITF נוסף באוסטרליה שייערך בבנדיגו.

בטורניר הגברים המקביל בטרארלגון (סך פרסים של 15 אלף דולר) ניצח אמיר ויינטרוב את סמואל גרות' (331 בעולם) 2:6, 4:6. הטניסאי הישראלי,שצפוי לעלות למקום ה-300 בעולם בעקבות הניצחון, ימשיך גם הוא לטורניר בנדיגו לפני שיחזור לארץ וישתתף באליפות ישראל. "זה היה שבוע נפלא עם טניס גדול מצידי", אמר ויינטרוב. "אני מקווה לשמור על הביטחון והמומנטום גם בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully