וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש קטנות לפני הקלאסיקו

פינת החמישייה הסודית חוזרת עם כל הטיפים והסטטיסטיקות שיעזרו לכם להמר על המפגש בין טוטנהאם לליברפול וכמובן על הקלאסיקו

יש דברים שפשוט חייבים לדעת לפני שמסמנים את ההימור. סטטיסטיקות מיוחדות, אנקדוטות מעניינות ונקודות היסטוריות שיכולות לשנות לכם את התמונה. פינת החמישייה הסודית חופרת ומחפשת עבורכם בדיוק את הדברים הקטנים הללו. הפעם, אנחנו מתחילים בלונדון עם טוטנהאם הלוהטת (שהפילה אותנו בשבוע שעבר) וליברפול וממשיכים כמובן ביום שני לקלאסיקו הגדול - ברצלונה וריאל מדריד נפגשות לערב שכולו היסטוריה בקאמפ נואו.

משחק מספר 21 (ראשון): טוטנהאם - ליברפול 2.00, 2.90, 3.05

* במפגשים בין הקבוצות בשתי העונות האחרונות ניצחה כל קבוצה במגרשה. הפעם האחרונה בה ניצחה ליברפול בוויט הארט ליין הייתה במאי 2008 (0:2), אז כבש פרננדו טורס את אחד השערים.

* מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, אוהב לארח את ליברפול. ב-11 המשחקים האחרונים רשם המנג'ר רק הפסד אחד לאדומים. זה קרה במאי 2006 כשהדריך את פורטסמות.

* כמנג'ר, רוי הודג'סון רשם ארבעה משחקי חוץ במגרשה של טוטנהאם. מאזנו: שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* טוטנהאם כבשה 16 שערים בשישה משחקים בחודש נובמבר. מנגד, ליברפול שמרה בשלושה מחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה על רשת נקייה.

* הניצחון בשבוע שעבר על ארסל היה השני של הספרס ברציפות, אך טוטנהאם לא הצליחה לחבר העונה רצף של שלושה ניצחונות. מנגד, ליברפול רשמה העונה רק ניצחון חוץ אחד.

ההימור: 1

משחק מספר 80 (שני): ברצלונה - ריאל מדריד 2.00, 3.00, 2.90

* הניצחון האחרון של ריאל מדריד בקאמפ נואו היה בדצמבר 2007 (0:1, ז'וליו בפטיסטה כבש). מאז אותו מפגש הבלאנקוס נחלו שני הפסדים בבירת קטלוניה ולא הצליחו לכבוש שער זכות.

* ריאל מדריד ספגה רק שישה שערי חובה, הכמות הנמוכה ביותר בליגה. שתי הקבוצות כבשו בדיוק אותה כמות של שערי זכות - 33.

* גם בעונה שעברה התקיים הקלאסיקו ב-29 בנובמבר וגם אליו הגיעה ריאל מדריד ביתרון של נקודה. אז הסתיים המשחק ב-0:1 לבארסה משער של זלאטן איברהימוביץ'.

* לאונל מסי כבש בעשרת המשחקים האחרונים של ברצלונה בכל המסגרות ובקריירה חגג שבעה שערים בקלאסיקו (ארבעה בקאמפ נואו, שלושה בברנבאו).

* בקריירת האימון שלו חווה ז'וזה מוריניו הצלחות מול ברצלונה כמאמן צ'לסי ואינטר (הדיח את הקטלאנים בחצי גמר האלופות אשתקד), אך המיוחד מעולם לא ניצח בקאמפ נואו.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully