וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו קרב אולטימטיבי על הסכין

פינת על הסכין עם שאלת 100 מיליון היורו שמטרידה את העולם: מי יכבוש יותר שערים בקלאסיקו: לאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו?

השבוע בפינת "על הסכין" אנחנו נאלצים להכריע בשאלה המדוברת ביותר בכדורגל העולמי. שאלת 100 מיליון היורו. הקרב האולטימטיבי בין שני הכדורגלנים הגדולים בתבל כיום. מצד אחד, לאונל מסי, פנומן ארגנטינאי בלתי ניתן לעצירה. מהצד השני, כריסטיאנו רונאלדו, סופרסטאר פורטוגלי שלא מפסיק לכבוש שערים. כן, בשני נפגשות ברצלונה וריאל מדריד לקלאסיקו ראשון העונה ואנחנו מנסים להכריע - מי יבקיע יותר - מסי או רונאלדו. עוד לפני כן, אנחנו עם דו קרב מליגת העל בכדורסל בין ג'ק מקלינטון מהאלופה גלבוע/גליל לאלטון בראון, הסנטר הנהדר של ברק נתניה.

משחק מספר 40 (ראשון): ג'ק מקלינטון (גלבוע/גליל) - אלטון בראון (ברק נתניה, 1+) 1.85, 7.00, 1.85

שתי מפתיעות העונה שעברה עדיין מחפשות את עצמן. האלופה נבנתה הקיץ מחדש ופתחה את העונה בצורה בינונית עם מאזן 3:3. מקלינטון הוא אחד הגארדים הצעירים והמבטיחים שהובאו הקיץ לגלבוע. בליגה, הוא מגמגם עד כה עם 11.5 נקודות למשחק באחוזים לא גבוהים, אבל במשחק האחרון באירופה ראינו שמץ מהכישרון עם 20 נקודות (6 מ-7 מחוץ לקשת) בהפסד לאריס.

נתניה איבדה את הזרים המצטיינים ופתחה לא טוב, אבל מי שמסתמן כרכש מוצלח עד כה הוא הסנטר בן ה-27. בראון שולט בצבע ובשישה משחקים הוא קלע 13 נקודות למשחק. גליל מתבססת בעיקר על הגארדים שלה ונתניה ככל הנראה תחפש להפעיל את בראו בצבע. אנחנו הולכים עם כושר הקליעה של מקלינטון והקבוצה הביתית.

ההימור: 1

משחק מספר 83 (שני): לאונל מסי (ברצלונה) - כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד) 2.35, 2.40, 2.45

הדו קרב האולטימטיבי בין שני הכדורגלנים הטובים בתבל. כריסטיאנו רונאלדו נמצא בכושר הבקעה מדהים הוא כבש העונה 18 שערים במדי ריאל מדריד בכל המסגרות ונראה בלתי ניתן לעצירה. CR7 הוא המוציא לפועל העיקרי, שלא נאמר היחידי בבלאנקוס. הפורטוגלי כבש בכל משחק ובכל מסגרת למעט הקלאסיקו וכמה שהוא ירצה לשים כדור ברשת במגרש של היריבה השנואה ואולי לספק עוד תשובה לשאלה - מי טוב יותר?

גם מסי מדהים בתקופה האחרונה. הארגנטינאי כבש לפחות שער בכל משחק מאז ה-16 באוקטובר (10 משחקים בכל המסגרות) ובסך הכל עומד כבר על 20 כיבושים. בקריירה שלו כבש מסי לא פחות משבעה שערים בקלאסיקו והוא רעב לעוד. ז'וזה מוריניו בוודאי יתמקד בנסיונות לעצור את מסי. ריאל של מוריניו חושבת הגנה ותחפש קודם כל לסגור את המשחק. האם מסי יוכל להכריע את הדו קרב בהברקה אחת? אנחנו מעריכים שכן.

ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully