וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדל: "עודד ירד עלינו במחצית וזה עבד"

27.11.2010 / 22:49

כוכב הפועל ירושלים הסביר את הרבע השלישי שהוביל ל-66:75 מול מכבי ראשל"צ. חנוכי: "היתה לנו הזדמנות לצאת עם ניצחון"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר לפני המשחק הערב (שבת) מול מכבי ראשון לציון כי הוא מודאג מכך שקבוצתו לא תגיע מספיק ממוקדת, ונראה שהוא ידע על מה הוא מדבר. ירושלים נראתה נורא במשך מחצית שלמה, נפלה לפיגור 14, לפני שהתעוררה ברבע השלישי וטסה לניצחון 66:75. בירושלים מתנחמים בעובדה שהקבוצה שיחקה ללא וויל סולומון הפצוע, כשגם רנדל ונעימי לא בדיוק היו כשירים ב-100 אחוזים.

"זה היה צפוי", אמר קטש בסיום. "פתחנו לא טוב, אבל אני חייב לתת קרדיט לשחקנים. הם נתנו רבע הגנתי מדהים (הרבע השלישי). זה גם הרבה בזכות הקהל. לא בטוח שאפשר לחזור בלי קהל כזה". המאמן החמיא לשחקניו הישראלים שעשו עבודה טובה הערב ואמר: "יוגב עושה עבודה מדהימה. יש עליו עומס גדול והוא מוכיח את עצמו. משה מזרחי עלה מהספסל ועשה את העבודה עם הרבה בגרות. יש לנו סגל כישרוני ורחב ואנחנו צריכים את כולם כדי להשיג את המטרות".

כוכב המשחק עבור המארחים היה, שוב, בריאן רנדל, שהעיר את שחקניו במחצית השניה וסיים עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. "לא הערכנו אותם מספיק", אמר רנדל בסיום. "ידענו שהם קבוצה טובה, והם הגיעו מוכנים. למזלנו עודד ירד עלינו בחדרי ההלבשה במחצית וזה עבד. יש לנו כישרון הגנתי כקבוצה ואני מקווה שנתאחד וניתן ריצה טובה. אני חושב שיש לנו הרבה בגרות".

"שמרנו על הקצב רק בשלושה רבעים"

בראשון לציון לא התקשו יותר מדי להסביר את ההפסד. כל מי שראה את המשחק ראה את הקבוצה נלחמת במשך שני הרבעים הראשונים, ונעלמת לחלוטין בשלישי, בדרך להפסד. מאמן הקבוצה, אפי בירנבוים אמר בסיום: "צריך לשמור על הקצב של המשחק ארבעה רבעים, עשינו את זה רק בשלושה, וזה לא מספיק. אמרתי לשחקנים שאני לא רוצה לדבר אחרי המשחק. הפועל ירושלים היו צריכים לשחק אגרסיבי ולרוץ וזה מה שהם עשו וככה פתחו עלינו פער". המאמן אף התייחס לשמועות על שחקנים חדשים שאמורים להגיע לקבוצה, בראשם אייזאה סוואן: "סוואן לא יבוא", אמר המאמן, "ואני לא מתייחס לשמועות. אנחנו צריכים לעבוד ולהביא ניצחונות".

ניצן חנוכי, שהיה לא רע לפרקים הערב, אמר לאחר ההפסד: "במחצית הראשונה שיחקנו טוב וביצענו את מה שתכננו בכל השבוע. עלינו נרפים ברבע השלישי, וכשאתה נותן לירושלים להיכנס למומנטום שלהם במלחה אז קשה לעצור אותם. לצערי ההגנה הנרפית השפיעה על ההתקפה וככה נראה הרבע השלישי. היתה לנו הזדמנות לצאת עם ניצחון. לפעמים אנחנו באים לא מרוכזים, וזה קרה לנו יותר מדי השנה. בין משחק למשחק וגם בתוך המשחק. אנחנו צריכים לעבוד על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully