וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחון ו-5 שערים לפומרנץ בבונדסליגה

הלגיונר הישראלי הצטיין בניצחון השני ברציפות של האם, שטיפסה מהמקום האחרון למקום ה-16. סמולר ולמגו יצאו להולנד

חן פומרנץ וקבוצתו הגרמנית האם רשמו הערב (שבת) ניצחון חשוב בקרבות התחתית של הבונדסליגה בכדוריד. האם גברה בחוץ על טוסנלובקה 32:34 במסגרת המחזור ה-13 ורשמה ניצחון שני ברציפות , שהקפיץ אותה שני שלבים בטבלה מהמקום האחרון למקום ה-16. פומרנץ היה מהמצטיינים בקבוצתו, וכבש 5 שערים. השער הראשון החזיר את האם למשחק (6:5), השני והשלישי הובילו לשיוויון (16:16 ו-17:17). במחצית השנייה כבש פומרנץ שניים: הרביעי העלה את קבוצתו ליתרון 23:24, והחמישי הוביל לשוויון 26:26.

בסיום המשחק פומרנץ נשמע מרוצה: "זה היה מאוד חשוב עבורנו לחבר ניצחון נוסף שנותן לנו הרבה אמונה וביטחון שאפשר לעשות את זה. היה לי משחק טוב ואנחנו ממשיכים הלאה לעוד קרב תחתית (בשישי מל ריינלנד, שמדורגת במקום ה-17) שעשוי לתת לנו כיוון למקום שאנחנו מחפשים לתקוע בו יתד".

אבישי סמולר ולמגו הגרמנית יתארחו מחר בגומלין הסיבוב השלישי בגביע האיגוד האירופי מול קראס וולנדאם ההולנדית. סמולר הבקיע 6 שערים במשחק הראשון לזכות למגו שמחזיקה ביתרון של 16 שערים, ומחר הם ישלימו את הדרך לשמינית גמר המפעל, שם היא כבר יכולה למצוא את בשיקטש הטורקית, קרבונקס ההונגרית, ריאל אדמר הספרדית, ואת נורדסאיילנד הדנית שהדיחה בשבוע שעבר את הפועל ראשל"צ. קבוצות נוספות שהבטיחו מעשית את העלייה הן הגרמניות, גורסוולסטאדט וגופינגן, שבשורותיה שיחק עידן מימון שחגג היום יום הולדת 36.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully