וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול ניצחה את אתלטיקו מדריד 2:3

אספניול יצאה עם ניצחון חוץ גדול ממשחק הצמרת. ויאריאל ניצחה בקלות את סראגוסה, סביליה הפסידה לחטאפה 3:1

בזמן שכולם מחכים לקלאסיקו הגדול ביום שני, נפתח הערב (שבת) המחזור בספרד עם משחק צמרת נהדר, בסיומו ניצחה אספניול את אתלטיקו מדריד 2:3, בחוץ. בדקה ה-22 עלתה אספניול ליתרון, כשבעיטה חופשית פגעה במרפקו של רייס בעת שזה היה ברחבה, ולואיס גרסיה שלח את הכדור מהנקודה הלבנה אל הרשת. רגע לפני המחצית הצליחה אתלטיקו מדריד להשוות, כשכדור קרן הוגבה אל הרחבה, קאמני רשם שתי עצירות מרהיבות, הראשונה מנגיחה, השניה מבעיטה מקרוב, אבל את הכדור השלישי הוא כבר לא היה יכול לקחת, וטיאגו הפציץ מקרוב.

אספניול חזרה למשחק במחצית השניה, כשז'ואן ורדו ניצל הדיפה לא טובה של השוער בדקה ה-54 כדי לקבוע 1:2. אספניול היתה קרובה למצוא את השלישי לפחות פעמיים נוספות, אבל לא השכילה להבקיע, ובדקה ה-65 היא נענשה על כך, כשכדור עומק נהדר מצא את אגוארו בשביל השיוויון. בדקה ה-78 הגיע הרגע היפה במשחק- הכדור הוגבה לאוסבאלדו ברחבה, וזה המשיך אותו מהאוויר בסטייל כדי לקבוע 2:3 נהדר. בדקה ה-93 נרשם אירוע מכוער, כשמאמן אתלטיקו, קיקה סאנצ'ז פלורס רץ אל הדשא כדי לגעור בשחקן אספניול ששכב פצוע על הדשא, שיקום, אבל גם זה כמובן לא שינה את גורל המשחק.

מוקדם יותר הזכירה גם ויאריאל שהיא ראוייה לחלק העליון של הטבלה. הצוללת הצהובה צימקה את הפער מהפסגה לחמש נקודות וביססה עוד יותר את מעמדה במקום השלישי, אחרי שניצחה 0:3 בלה רומארדה את נועלת הטבלה סראגוסה. המארחת הציגה לראשונה על הקווים את המקסיקני חאבייר אגירה, אבל גם הוא לא הצליח להושיע במשחק הבכורה שלו.

כבר בדקה התשיעית העלה מרכוס סנה הוותיק את ויאריאל ליתרון עם בעיטה מצוינת מ-20 מטרים. בדקה ה-18 היה זה סנטי קאסורלה שמצא את החיבורים של לאו פרנקו והבהיר לאוהדי סראגוסה שגם הפעם הם לא יזכו לחזות בניצחון. ויאריאל נסוגה לאחור בעקבות היתרון, אבל האחרונה בטבלה לא מצאה שום דרך לחזור למשחק. בדקה ה-65, מיד לאחר שמתאו קונטיני האיטלקי הותיר את סראגוסה ב-10 שחקנים, בישל קאסורלה את השלישי לנילמאר.

סביליה ממשיכה להתדרדר. אחרי שבשבוע שעבר הפסידה בבית 2:1 למאיורקה, היום הפסידו האנדלוסים פעם שנייה ברציפות בבית, 3:1 לחטאפה. סביליה כבר הובילה 0:1 במחצית מבעיטה של פרדריק קאנוטה בדקה ה-30, שער הליגה הרביעי העונה של החלוץ ממאלי. אלא שזה לא הספיק לקבוצה של גרגוריו מנזאנו. האורחת כבשה פעמיים תוך שתי דקות. בדקה ה-57 כבש מאנו בפנדל מוצלח לאחר נגיעת יד של עבדולאי קונקו ברחבה. בדקה ה-59 מצא מיקו את הרשת בבעיטה חזקה ממרכז הרחבה לאחר בישול של חיימה גבילאן. חטאפה מצאה גם את השלישי בדקה ה-77, כשבעיטה של פדרו ריוס מאגף ימין של הרחבה מצאה את הרשת. ניצחון ראשון לחטאפה אחרי ארבעה משחקים ברציפות וניצחון חוץ שני מפתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully