וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה

צמד של פדרו גלבאן (24 ו-64) העניק לדרור קשטן קצת שקט מהאוהדים וניצחון קל על הפועל פתח תקוה, שנותרה בתחתית

חודש נובמבר לא האיר פניו לבני יהודה והלחץ על דרור קשטן גבר, אך אולי הניצחון הערב (שבת) 0:2 על הפועל פתח תקוה יוציא את הקבוצה של מאמן הנבחרת לשעבר לדרך חדשה. הזהובים שוב לא הבריקו בבלומפילד, אבל אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות הצליחו הפעם להבקיע פעמיים מרגלי פדרו גלבאן (24 ו-64) וזכו בניצחון חשוב שהקפיץ אותם זמנית למקום השמיני עם 17 נקודות. הפועל פתח תקוה, מנגד, חזרה להפסיד אחרי שני ניצחונות במשחקי החוץ האחרונים והיא כמובן מסובכת בתחתית.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
סוף סוף בני יהודה כובשת. גלבאן המבקיע חוגג עם בלילי/ברני ארדוב

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות, כשהמצב הראשון הגיע בדקה ה-11 עם נגיחה של משה ביטון לגופו של השוער שניר דורי. בדקה ה-24 עלתה בני יהודה על הלוח, כשביטון ניצל איבוד כדור של גיא צרפתי סמוך לרחבה פתח תקוה, עבר שחקן אחד ומסר לפדרו גלבאן שבעט בחצי גובה לרשת. 0:1 לבני יהודה. לפיני בלילי הייתה הזדמנות להכפיל את התוצאה בדקה ה-38, אך הוא החמיץ ברשלנות. דקה לאחר מכן רשם אלון תורג'מן החמצה גדולה מן העבר השני, כשנגח מקרוב מעל המשקוף.

גם כניסתו של ג'וניור ויסה לשדה המשחק לא הובילה לשינוי בפתח תקוה, ומן העבר השני היה זה שוב גלבאן שהעניש. הגנת האורחים שוב ביצעה שגיאה וגלבאן היה במקום כדי לגלגל לרשת משישה מטרים אחרי מסירה של המחליף אסי בלדוט בדקה ה-64, 0:2 לבני יהודה.

גלבאן יכול היה להשלים שלושער בדקה ה-70, אבל הבעיטה שלו חלפה סמוך לקורה. ביטון מצא את יברויאן חופשי ברחבה, אבל החלוץ המחליף שהיה בספק נבדל בעט החוצה מ-10 מטרים למרות שהיה חופשי ורשם החמצה מזעזעת.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, לירוי צעירי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (אסי בלדוט, 58), פדרו גלבאן, משה ביטון (עוז ראלי, 81), פיני בלילי (איליה יברויאן, 71).

הרכב הפועל פתח תקוה: שניר דורי, איאד חוטבא (נפצע - אייל שן, 37), גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, גיא דיין (ג'וניור ויסה, 50), ניסן אלקלעי, אלון תורג'מן (רפי דהן, 68), גיא צרפתי, דודו ביטון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully