וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אריס ודרוקר הובסו מול קולוסוס

הישראלי את קבוצתו מושפלת בליגה 89:70. פרטיזן הפסידה באדריאטית 89:85 לליונס, 19 לניסים בהפסד נימברוק לשירוקי

האוהדים הספורים שהגיעו למלחה במהלך השבוע האחרון כדי לראות את גלבוע/גליל משחקת מול אריס סלוניקי של שרון דרוקר היו יכולים לחשוב שהקבוצה היוונית אמנם מחזיקה בסגל איכותי מאוד, אך היא רחוקה מלהיות מחוברת. הערב (שבת) קיבלה ההנחה הזו אישוש נוסף, כשקבוצתו של דרוקר הובסה 89:70 על ידי קולוסוס, וברור כי משהו לא טוב עובר על המועדון. הפתיחה דווקא היתה צמודה כששתי קבוצות צמודות זו לזו, אבל ריצת 0:8 של קולוסוס הובילה אותה ליתרון 14 במחצית. במקום לחזור לעצמה במחצית השניה, אריס פשוט התפרקה לגורמים, בעוד המארחים פשוט עשו ככל העולה על רוחם. בשלב מסוים הגיע היתרון עד 33 (!), לפני שהאורחים הצליחו לאסוף את עצמם ולהוריד את הפער המביך אל פחות מ-20. את קולוסוס הוליך צאמיס עם 24, בעוד קלאייטיס ופאפאס הוסיפו 14 נקודות כל אחד. קלעו לאריס: טאפוטוס 16, שרלמבידיס 13.

מאמן ישראלי נוסף שנחל הערב הפסד הוא ננו גינצבורג, כשהפסיד עם קבוצתו, נימברוק לשירוקי 94:80. נימברוק דווקא פתחה טוב והוליכה לאחר הרבע הראשון, תודות למשחק מצויין של אפיק ניסים, אבל נכנעה לריצה מצויינת של המארחים, שעלו ליתרון 6 במחצית. המומנטום נותר בצד של שירוקי שרצה ל-15:25 ברבע השלישי בדרך ליתרון 16, ומשם קבוצתו של גינצבורג לא הצליחה לחזור. סימה ספראלייה הוליך את קלעי שירוקי עם 19. ניסים הוליך את קלעי נימברוק עם 19 נקודות (5 מ-12 מהשדה).

ובדיוק כמו דרוקר וגינצבורג, גם שני המאמנים הישראלים האחרים באירופה הפסידו הערב. במחזור שנערך הערב בליגה הבלגית, הפסידו אריק שיבק ומונס הפסד כואב, 75:74 לאלסטאר, למרות משחק טוב של טיילור רונל שסיים עם 26, והיא ממוקמת במקום השלישי בטבלה. ארז ביטמן וגנט הובסו בידי שרלרואה החזקה 58:84, והם במקום האחד לפני האחרון.

פרטיזן בלגרד, שתפגוש את מכבי תל אביב ביורוליג בעוד שבועיים, הפסידה לליונס הסרבית במסגרת הליגה האדריאטית 89:85 ונשרה למקום השמיני עם מאזן של ארבעה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים. אחרי הניצחון על ז'אלגיריס ביום חמישי, שחקניו של ולדימיר יובאנוביץ' פיגרו בתשע בסוף הרבע הראשון, בשני הרבעים הבאים הם הצליחו לעצור את היריבה ולחזור, אך כשלו במאני טיים. רסקו קאטיץ' קלע 17 נקודות, דושאן קצ'מאן לא הצליח להושיע עם 16.

ובינתיים, בטורקיה נשמעה אנחת רווחה אדירה, כשבשיקטאש סוף סוף הצליחה לרשום ניצחון עם אלן אייברסון בשורותיה. הקבוצה גברה על טרבזונספור 85:94, ועתה היא מקווה שהתקופה החלשה כבר אחריה. המשחק היה תמוד מאוד, ולמחצית ירדו שתי הקבוצות בשיוויון, אבל רבע אחרון גדול של בשיקטאש בו קלעה 32 נקודות הביא אותה אל הניצחון. פדור ליחוליטוב הוליך את קלעי בשיקטאש עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, מירה צ'טמן הוסיף 19, ואייברסון סגר משחק של 14 נקודות (5 מ-9 מהשדה), וחילק גם 8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully