וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

צמד שני ברציפות של חן עזריאל סידר לצהובים של אורי מלמיליאן ניצחון שני ברציפות, ועלייה למקום ה-12 בטבלה

רבים מדברים על התרומה המפוקפקת של רוב הזרים בליגת העל ועל כך שצריך לתת יותר אשראי לשחקנים הצעירים. רוב הדיבורים, יש לומר, די פופוליסטיים, אלא שבמקרה של חן עזריאל יש לדברים בסיס. אורי מלמיליאן ויתר לאחרונה על דריו פרננדז וסרג' איילי, שני זרים שלא תרמו כלום לבית"ר ירושלים העונה, והתחיל לתת דקות משחק לשחקן הבית הצעיר. היום (שבת) הוא קיבל מהחלוץ בן ה-22 צמד שני ברציפות, שסידר לבית"ר ירושלים את ניצחון החוץ הראשון שלה העונה, 0:2 על הפועל חיפה בקרית אליעזר, במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל. הירושלמים, להם זה היה ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-12 ועלו למקום ה-12 על חשבון הפועל אשקלון. הפועל חיפה נותרה עשירית עם 16 נקודות.

חן עזריאל (אמצע) שחקן בית"ר ירושלים חוגג, קובי מויאל (ימין), עמית בן שושן (שמאל). הראל אלימלך
חגיגה בית"רית/הראל אלימלך

נראה שבית"ר ירושלים למדה איך היא צריכה לשחק בכושרה הנוכחי, כמו קבוצת תחתית ולא כאחת ששייכת לחלק העליון של הטבלה. הקבוצה של מלמיליאן שיחקה בסגנון די הגנתי ובנתה בעיקר על מתפרצות מהירות עם כלי הנשק המסוכנים שיש לה מקדימה: סמואל יבואה, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן והרבה מעל כולם נמצא חן עזריאל. החלוץ בן ה-22 כבש צמד שני ברציפות ושיפר את מאזנו לשישה שערים מפתיחת העונה. נראה שהיכולת תמיד הייתה שם, אבל כל השינוי שחל אצל הצהובים-שחורים בשלושת המשחקים האחרונים הוא רק בראש ובהתאמות שעשו כשהבינו שנכון לעכשיו הם קבוצת תחתית.

בהפועל חיפה נראה שהעובדה שהם שיחקו ביום שני פגעה בהם ואסור שכזה דבר יקרה, בטח לקבוצה בליגת העל. האדומים-שחורים היו חלשים, ממש לא חדים ובעיקר איטיים. נראה ששחקניו של ניצן שירזי באו עם רמת מוכנות נמוכה בהרבה וגם עשו קילומטרז' קטן במיוחד לעומת אלה שהביאו ב-0:0 מול מכבי חיפה רק לפני חמישה ימים. מרכז השדה עם גל אראל, יוסי דורה ועידן ויצמן היה אנמי, עדן בן בסט בחוד בקושי הורגש וגם החמיץ מצב אחד בטוח לשער וגם ההגנה עם סביטי ליפנייה (הטוב בדרבי) ואושרי רואש היה חדיר. ניתן לומר שהקבוצה המקומית אפילו יצאה בזול כשהחמצות של אבירם ברוכיאן ועזריאל מנעו השפלה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 5: גול! אראל איבד כדור לבן שושן סמוך לרחבת המארחת. עזריאל קיבל מחברו ושיחרר מ-17 מטר כדור חזק ושטוח פנימה. 0:1 מהיר לבית"ר ירושלים.

דקה 12: ממן לקח בעיטה חופשית וניסה להפתיע את הרוש, שהצליח לזנק ולהדוף לקרן.

דקה 15: מהלך קבוצתי נפלא של חיפה הסתיים במסירה של רואש לבן בסט, שבעט חלש לידיו של הרוש.

דקה 24: בעיטה חופשית של המארחת מאגף ימין עברה את הרוש, ששגה קשות, והכדור הגיע לבן בסט שמול שער ריק נגח בכלל לא לכיוון.

דקה 29: כדור שחזר מהגנת בית"ר הגיע לוייצמן, שבעט טיל לחיבורים, אך הרוש הציל.

דקה 40: גול! הגבהה של אביתר ברוכיאן הגיעה ליבואה שהוריד על החזה לעזריאל. החלוץ עצר את הכדור ובעט מדויק לפינה. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 52: אבוקרט עבר את אביתר ברוכיאן, ניער מעליו גם את גונזאלס וממרכז הרחבה בעט רק לרשת החיצונית.

דקה 54: בן בסט לקח כדור חופשי ובעט אותו חזק, אך הוא חלף סמוך לקורה של הרוש.

דקה 60: קאלה הדף רע מאוד כדור קרן, ישר לעבר אבירם ברוכיאן, שעצר על החזה ובעט חזק, השוער הדף לקרן.

דקה 81: הגבהה של בית"ר הגיעה לראשו של ברוכיאן, שממרחק של ארבעה מטרים נגח ברשלנות החוצה.

הרכב הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, עידן ויצמן (רן אבוקרט, 46), גל אראל, חנן ממן (סשה סטויאנוביץ', 61), אמיר אבו ניל (ניקולה גרוביישיץ', 46), עדן בן בסט.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (ליאור ראובן, 6), כריסטיאן גונזאלס משה מישאלוב, אביתר ברוכיאן, קובי מויאל (עידן טל, 72), כריסטיאן אלברז, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, חן עזריאל (טל משעלי, 87), סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully