וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 2:3 את הפועל עכו

אחרי חודשיים ללא הפסד, הפועל עכו נעצרה במגרשה ואיבדה את המקום הרביעי לטובת באר שבע, שניצחה אותה 2:3

מסתבר שלהפועל עכו פשוט לא הולך מול הפועל באר שבע. גם בעונה בה הקבוצה הצנועה של אלי כהן מציגה יכולת מרשימה ורצה בחלק העליון של הטבלה, באר שבע היא מחסום בלתי עביר מבחינתה. אחרי שתי שלישיות שחטפה ממנה בעונה שעברה, עכו הפסידה גם הערב (שבת) 3:2 להפועל באר שבע וראתה אותה מדלגת מעליה בדרך למקום הרביעי.

ג'קו ערפאת אמנם העלה את מאזן שעריו ל-10 בראש טבלת המבקיעים, אבל כוכב הערב באצטדיון גרין היה ליאור אסולין. החלוץ הוותיק שבר פעם אחר פעם את מלכודות הנבדל הכושלות של ההגנה המקומית וסחף את באר שבע עם צמד ובישול למאור מליקסון במחצית ראשונה מצוינת. אחרי שבעה משחקים ללא הפסד (חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) ולמרות שער מצמק בפנדל של רועי דיין ולחץ כבד לקראת הסיום, עכו יורדת מנוצחת.

כבר בדקה התשיעית עלתה באר שבע ליתרון, כשאביתר אילוז שלח כדור ארוך לעבר ליאור אסולין, והחלוץ שבר את קו הנבדל של הגנת עכו והבקיע מול דודו גורש. 0:1 לבאר שבע. בדקה ה-18 אוהד כהן הצליח לעצור פעם אחת את ג'קו ערפאת, אך מלך שערי הליגה השתלט על הריבאונד ובניסיון השני קבע 1:1 עם העשירי שלו העונה. שש דקות חלפו ושוב באר שבע חגגה. אסולין מצא בכדור נהדר את הקפטן מאור מליקסון, שלא נכשל מול גורש. 1:2 לבאר שבע. ארבע דקות לפני הירידה להפסקה השלים אסולין צמד, כשמקרוב בעט מהאוויר כדור שהגביה לעברו מליקסון מצד ימין וקבע 1:3.

עם פתיחת המחצית השנייה החליף ליעד אלמליח את איברהים עבדול ראזאק במרכז השדה של עכו, שהשתלטה על המשחק אם כי לא הגיעה למצבים מול שערו של גורש. בדקה ה-65 ריקרדו פרננדש ניסה להפתיע את גורש עם בעיטה מ-35 מטרים, השוער היה במקום והדף לקרן. דקה לאחר מכן חזרה עכו למשחק, כשעודד גביש עצר בידו ברחבה נגיחה של רועי דיין. החלוץ ניגש בעצמו וצימק ל-3:2 מהנקודה הלבנה עם התשיעי שלו העונה. בדקה ה-78, אחרי רבע שעה בלבד על המגרש, הורחק המחליף של עכו, אובודו אוקוצ'ה, אחרי פגיעה בפרננדש. למרות הנחיתות המספרית עכו המשיכה ללחוץ, ובדקה ה-86 ערפאת נעצר פעם אחת אצל אוהד כהן ובניסיון השני היה זה אביתר אילוז שהציל מהקו.

באר שבע כבר במקום הרביעי, ותחת פיקודו הבטוח של ניר קלינגר היא נהנית מאופטימיות זהירה ונראית בדרך הנכונה. עכו, מנגד, לא תתלונן אם גם ההפסד הבא שלה יגיע אחרי מסע של שבעה משחקים נפלאים, כפי שעשתה בשבועות האחרונים.

הרכב הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך (אובודו אוקוצ'ה, 63 - הורחק, 78), איציק כהן, דימקאו פידליס, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, איברהים עבדול ראזאק (ליעד אלמליח, 46), ניקולאס פלצ'וק (אושרי גיטא, 79), רועי דיין, ג'קו ערפאת.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, ריקרדו פרננדש, וויליאם סוארס, דוד רביבו (משה אסולין, 84), מאור מליקסון, ליאור אסולין (ריאן אדלי, 90), ברנרדו ואשקונסלוס (סיראז' נאסר, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully