וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הפועל אשקלון

הירוקים התאוששו מהדרבי מול העולה החדשה, שרושמת משחק חמישי רצוף ללא ניצחון. דבאלישווילי, רפאלוב ומשומר חגגו

אחרי האכזבה הקודמת מההפסד להפועל תל אביב, הייתה זו הפועל רמת גן שהתנדבה להוציא את מכבי חיפה מהמיני משבר. הערב (שבת) הייתה זו הפועל אשקלון שאיפשרה לירוקים לחזור לחייך אחרי 0:3 קליל במשחק שפתח את המחזור ה-12 של ליגת העל, ועזר לחיפנים להתאושש מאכזבת הדרבי. אלישע לוי יודע שהרבה הוא לא יכול לקחת מהמשחק הזה, שהתנהל ברובו בקצב איטי ולא התעלה לרמה גבוהה, אבל הבשורה המשמעותית של הירוקים היא לא רק החזרה הזמנית למקום הראשון, אלא הבצורת שהסתיימה לחלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שכבש (44) ובישל וחזר לחייך אחרי תקופה ארוכה. רפאלוב (64) ומשומר (73) השלימו את החגיגה.

ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. נמרוד סונדרס
פתאום אין בעיית כיבושים אצל הירוקים. רפאלוב חוגג את השני/נמרוד סונדרס

אחרי התסכול הגדול בדרבי החיפאי, הירוקים בסך הכל חיפשו ניצחון. אלא שאשקלון, שהגיעה למשחק עם ארבעה הפסדים רצופים, רק חיפשה לעצור את הרצף השלילי, ושוב לא הצליחה. זה התחיל בצורה מאוזנת יחסית, כשערן לוי, שחזר מהשעיה אצל אשקלון, איים כמה פעמים על השער של ניר דוידוביץ' ואיפשר לחברים שלו לצאת קדימה, אלא שמהר מאוד חיפה השתחררה מהלחץ וניצלה את המרחבים הפנויים שאשקלון השאירה לה, ובדקה ה-44 דבאלישווילי, שכבש עד הערב שער אחד בשמונת המשחקים האחרונים, הפציץ בנגיחה אחרי בישול של אריק בנאדו.

עשרים דקות לאחר מכן, הירוקים שיחררו את הניצרה וכבשו שער נוסף כאשר ליאור רפאלוב, אחד השחקנים המרכזיים העונה בירוק, כבש כתוצאה מכדור חופשי אחרי שדבאלישווילי בישל לו. עד כמה זה באמת היה קל לירוקים? תשאלו את אייל משומר, שהצטרף לחגיגה בדקה ה-73 וסתם את הגולל על הסיכויים של העולה החדשה לחזור. בהמשך עוד הורחק זוראב מנטשאשווילי, שהוכיח שהצרות של אשקלון הרבה יותר רציניות ומצבו של גיא עזורי מתחיל להיות לא נעים. בחיפה הצרות הגדולות מהמשחק הזה הן פציעותיהם של ג'ון קולמה ומוחמד גדיר, שנטשו את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מהלך המשחק

דקה 6 - אייל משומר הגביה כדור מצוין למרכז הרחבה אל ולדימיר דבאלישווילי, שנגח חזק, אבל למרכז השער אל הידיים של סטיבן אהורלו.

דקה 11 - גם אשקלון איימה לראשונה על השער כשערן לוי קיבל כדור וניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל דוידוביץ' השתלט בקלות.

דקה 14 - כדור חופשי של אשקלון מצד ימין הוגבה על ידי ערן לוי, אמייה טגה השאיר עם הראש לאריק גאו, שנגח לידיים של דוידוביץ'.

דקה 14 - ג'ון קולמה נפצע ובהמשך התברר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי. הקשר האחורי של חיפה הוחלף על ידי אייל גולסה.

דקה 19 - ערן לוי ניסה את מזלו בעוד בעיטה מרחוק, דוידוביץ' הדף, על הריבאונד עט טגה, שמסר לזוראב מנטשאשווילי, וזה הפגיז שוב את השער ולמזלו של דוידוביץ' הכדור פספס מעט את המסגרת.

דקה 20 - ולדימיר דבאלישווילי עם ההחמצה של המשחק אחרי שקיבל כדור במהלך בעיטת קרן ובעט בנגיעה כדור שפספס בסנטימטרים את המסגרת.

דקה 25 - כדור חופשי מ-18 מטר של ליאור רפאלוב הלך בדיוק אל מרכז השער וסטיבן אהורלו לא היה צריך להתאמץ יותר מדי כדי לסיים את המהלך.

דקה 35 - דבאלישווילי חדר לרחבה אחרי שעבר שלושה שחקני הגנה של אשקלון, ודווקא ממצב נוח הוא בעט לפינה הקרובה ואיפשר לאהורלו להדוף לקרן.

דקה 44 - גול! אריק בנאדו החליט לכמה רגעים שהוא מגן, עלה לעזרת ההתקפה והרים כדור מדוד מימין למרכז הרחבה, שם שהה דבאלישווילי, שהתגבר על מור דהאן והמשיך עם נגיחה פנימה כשהוא שובר בצורת. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 57 - עוד בשורה לא טובה מבחינת הירוקים כאשר מוחמד גדיר נפצע ופינה את מקומו לעידן ורד, שחוזר למגרשים אחרי היעדרות של כמה שבועות. השחקן הסביר כי הוא סובב את הקרסול.

דקה 64 - גול! כדור חופשי של יניב קטן הוגבה לעבר הרחבה אל דבאלישווילי, שהשאיר עם הראש לליאור רפאלוב, והקשר סיים עם כדור לפינה הרחוקה, 0:2 למכבי חיפה.

דקה 73 - גול! משומר הכניס לקטן, ששיתף את ורד, וזה מירכז לאמצע אל משומר, שהשתלט על הכדור והפציץ את הפינה הימנית, 0:3 למכבי חיפה.

דקה 75 - אדום! זוראב מנטשאשווילי, שקיבל כרטיס צהוב במחצית הראשונה, ביצע עבירה ללא כדור בליאור רפאלוב ונשלח לחדרי ההלבשה לנוח.

דקה 77 - ורד הרים מצד ימין כדור מדויק לדבאלישווילי שהפגיז מול האין הגנה של אשקלון, אבל אהורלו הציל את המקומיים מהרביעי.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (עוסמן בשירו 59), יניב אלול, מור דהאן, דניאל היידמן, זוראב מנטשאשווילי, אמייה טגה, מחמוד עבאס, שניר גואטה (אור עלאווה 76), ערן לוי (מיכאל קורטבה 70), אריק גאו.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה (אייל גולסה 14), גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ליאור רפאלוב (סינטאיהו סלליך 79), מוחמד גדיר (עידן ורד 57), ולדימיר דבאלישווילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully