וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ארנסן יעזוב את צ'לסי בסיום העונה

המנהל המקצועי לא יאריך את חוזהו במועדון לאחר שש שנים. מנצ'סטר יונייטד סגרה את עסקת החתמתו של השוער לינדגארד

פרנק ארנסן, המנהל המקצועי של צ'לסי, סיים את עבודתו בקבוצה הלונדונית בסוף העונה, כך הודיעה היום (שבת) הנהלת המועדון האנגלי. "לאחר שש שנים נפלאות החלטתי לחפש אתגר אחר", פרסם ארנסן בהודעה שמסר דרך אתר האינטרנט של המועדון, "כאשר החוזה שלי במועדון יסתיים בסוף העונה הנוכחית, 2010/11".

עזיבתו של ארנסן תצטרף בכך גם להתפטרותו של ריי וויליקינס, עוזרו של קרלו אנצ'לוטי, זאת ללא סיבה מיוחדת. לאחרונה נפוצו לא מעט שמועות לגבי אנצ'לוטי בצ'לסי. הכחולים פתחו את העונה בצורה נפלאה וניצבו עם פער מרשים בצמרת הפרמיירליג, אולם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה הציבו אותם בעמדה לא נעימה, כאשר הפער הגדול שיצרו מהדולקות אחריה הצטמצם וגם הביטחון ירד.

מנצ'סטר יונייטד סגרה את העסקה עם אנדרס לינדגארד

מנצ'סטר יונייטד השלימה את רכישת השוער הדני אנדרס לינדגארד, כך הודיעה הנהלת המועדון. השוער הדני, שיגיע לקבוצה עם פתיחת חלון העברות בחודש ינואר הקרוב, סיכם על חוזה לשלוש שנים וחצי אצל השדים האדומים. העסקה נאמדת בסכום שמוערך על ידי התקשורת הבריטית בכ-3.5 מיליון ליש"ט.

זה זמן רב שיונייטד מחפשת אחר שוער שיחליף את השוער ההולנדי אדווין ואן דר סאר בן ה-40 בשערה, ולפני כשבועיים נפל הפור על הדני, האלמוני יחסית. כעת עסקי החוזה ופרטיו הושלמו, ויהיה מעניין לראות אם אלכס פרגוסון שוב פגע בינגו. "אנדרס הוא שוער צעיר ומבטיח", אמר פרגוסון. "האתגר של מנצ'סטר יונייטד זה תמיד להסתכל אל עבר העתיד, ובזה שהחתמנו את זה הוכחנו זאת שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully