וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו נהנה לסנוט בברצלונה

יומיים לקלאסיקו! מאמן ריאל מחכה לשוב לקאמפ נואו, ולא שוכח איך הרס לבארסה. קסיאס: "באים לנצח". פיקה: "אנו פייבוריטים" (שני, 22:00, ספורט5 ו-HD)

אתם כבר מוכנים? ביום שני הקרוב בשעה 22:00 יתרגש עלינו המשחק הגדול ביבשת אירופה וכנראה בעולם כולו, כשברצלונה תארח במסגרת המחזור ה-13 את ריאל מדריד בקלאסיקו הספרדי. שתי הקבוצות כמעט סיימו את כל ההכנות, המקצועיות, הטקטיות והמנטליות, ורק מחכות כבר לעלות על כר הדשא כדי להוכיח מי טובה יותר. השנה ריאל מגיעה עם ביטחון רב לקאמפ נואו של בארסה, הרבה לאור העובדה שהיא לא נוצחה באף משחק ולאור היכולת שהיא מציגה.

"השנה אנחנו נחושים ביותר לנצח בקאמפ נואו ולזכות באליפות", אמר שוער הקבוצה ואלוף העולם איקר קסיאס, אך עם זאת סייג: "בגלל שאנחנו מובים בטבלה בנקודה על פניה של ברצלונה, לא אתנגד גם לתיקו. בכל אופן, הקלאסיקו יכול להכריע את גורל האליפות". אחר כך התפנה השוער לדבר על המאמן החדש ז'וזה מוריניו, ולגביו אמר: "התרגלנו אצלו שאסור להפסיד".

מוריניו עצמו המשיך לנסות להרגיז את אוהדי ברצלונה ואנשיה, כשאמר: "אם הייתי מגיע לקאמפ נואו עם צ'לסי אינטר זה היה כיף, אבל לבוא לשם עם ריאל מדריד זה אפילו כיף גדול יותר". כמובן שהמיוחד לא יכול היה שלא לסנוט עוד בקבוצה הקטלאנית: "ברצלונה זכתה בהכל, אבל היא לא זכתה בליגת האלופות בסנטיאגו ברנבאו, אולי בעוד 30-40 שנים שוב תהיה לה הזדמנות לעשות כן".

פיקה נדרש להשוואה בין מסי ורונאלדו

בברצלונה מתכוננים כמובן בשיא הרצינות למשחק, אבל בקבוצה, בניגוד לריאל, לאו דווקא חושבים שהוא זה שיכריע את גורל האליפות. בכלל, הדיבורים של שחקני בארסה ומאמנה פפ גווארדיולה פחותים בהרבה בהשוואה לבלאנקוס ולמוריניו.

"אנחנו מגיעים בכושר טוב מאוד, אבל אף אחד לא יכול לדעת כיצד יגמרו המשחקים הללו", אמר בלם הקבוצה ג'רארד פיקה. "בכל זאת, בגלל שאנחנו משחקים בבית אנחנו פייבוריטים. האווירה כרגיל חמה מאוד ככל שמתקרב המשחק. יש כמובן מראות שאין להם מקום במגרש הכדורגל, אחד מהם זה ראש החזיר שהושלך לכיוונו של לואיס פיגו, ואני מקווה שדבר כזה לא יחזור על עצמו ביום שני".

פיקה גם נדרש להשוואה שלא מרפה מאף אחד, בין רונאלדו ומסי: "אמנם שניהם נחשבים לשניים משלושת או חמשת השחקנים הכי טובים בעולם כיום, אבל בעצם שניהם שחקנים שונים מאוד בדרך המשחק שלהם. לאו הוא מאוד ישיר וחד, רונאלדו ספקטקולרי ועם איכויות נהדרות".

מספר ימים לפני המשחק וכאשר הוא וקבוצתו נמצאים בכושר מצוין, חשף שוער ברצלונה ויקטור ואלדז שהוא היה קרוב מאוד לפרוש מכדורגל בגיל 18. "חשבתי כבר על דרך אחרת וכיוון אחר" אמר ואלדז. "אבל למזלי הרב עם התמיכה של האנשים מסביבי ובעזרת טיפול נשארתי בכדורגל".

אגב, מי שעוד יגיע לצפות במשחק הוא השחקן שבארסה תצרף לשורותיה במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב, קפטן פ.ס.וו איינדהובן איברהים אפלאיי, שיגיע לצפות בחברים החדשים שלו בקרוב, מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully