וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א. אירופה בבריכות קצרות: פלגריני פרשה ב-400 חופשי

האיטלקייה לא חשה בטוב ועזבה. עברי (100 פרפר), קופלב (100 גב) ו וטומרקין (100 מעורב אישי) העפילו לחצאי הגמר

אליפות אירופה בבריכות קצרות המשיכה היום (שבת) זה יומה השלישי באיינדהובן, הולנד .אמש הייתה רחוקה השחיינית הישראלית עמית עברי רק מקום אחד מהפודיום, כאשר סיימה רביעית בגמר 50 מטרים פרפר. הבוקר הצליחו עמית עברי ב-100 מטרים פרפר, יונתן קופלב ב-100 מטרים גב ויעקב טומרקין ב-100 מעורב אישי להעפיל למקצי חצי הגמר שיערכו מאוחר יותר הערב (17:45, שידור ישיר ביורוספורט).

ראשונים לזנק למים היו יהונתן קופלב ודוד גמבורג במשחה ל-100 מטרים גב. קופלב בן ה-19 סיים את המרחק בזמן של 53.36 שניות וסיים במקום ה-14 הכללי (בשקלול, אחרי הורדה של שחיינים עקב מגבלת הארצות - כל מדינה יכולה לשלוח עד שניים למקצי הגמר), עלה קופלב מהמקום ה-11. קופלב קבע בכך שיא אישי ורשם את התוצאה הישראלית השלישית בטיבה, תוך שהוא חולף על פני יואב גת בדירוג. גמבורג קבע 54.41 שניות במקצה הראשון, רק 27 מאיות השניה רחוק מעליה לחצי הגמר. בנוסף, תוצאה זו מהווה עבורו שיפור לשיא הגילאים, המוחזק בידי חברו לנבחרת יעקב טומרקין, ב-22 מאיות השניה.

עמית עברי העפילה למקצה חצי הגמר ב-100 מטרים פרפר כאשר סיימה במקום השני הכללי מבין כל השחייניות. עברי עצרה את השעון במקצה שלה בזמן של 58.31 שניות, 22 מאיות השנייה אחרי אינגה דקר ההולנדית. הערב ייערך מקצה חצי הגמר. שיר וסרמן (1:03.16 דקה) וניקול סמסוניוק (1:03.44) קבעו שיאים אישיים, אך לא הצליחו לעלות לחצי הגמר.

גם התקווה הצעירה יעקב טומרקין עלה לחצי הגמר ב-100 מטרים מעורב אישי, לאחר שסיים את המשחה בזמן של 54.79 שניות. טומרקין עלה מהמקום ה-10 בדירוג הכללי (לאחר השקלול). טומרקין ניצח במקצה הראשון, כשהוא משפר את שיאו הישראלי, מהאליפות המקבילה אשתקד, ב-90 מאיות השניה.

פלגריני פרשה באמצע המשחה ל-400 מטרים חופשי

דרמה גדולה התרחשה ביום במהלך המשחה ב-400 מטרים חופשי, כאשר השחיינית האיטלקייה המצוינת, פדריקה פלגריני, נטשה באמצע המקצה באליפות אירופה בבריכות קצרות. אחרי 50 המטרים הראשונים שעברו כשורה על פלגריני, כך לפחות זה נראה, נעצרה פלגריני במים, חצתה את המסלולים לרוחבם בעוד שאר השחיינייות ממשיכות במשחה כמובן ויצאה מהמים.

כשנשאלה פלגריני על ידי השדרים לרגל הפרישה המוזרה שלה נראתה פלגריני כשהיא רועדת ואף בכתה. "הרגשתי לא טוב, לא יכולתי להמשיך", אמרה האיטלקית היפהפייה. "פדריקה חשה לא בטוב במהלך המשחה. נבדוק ונחקור לראות מה קרה לה בתקווה שזה לא ישפיע עליה בעתיד", אמר יו"ר התאחדות השחייה האיטלקי ג'אנפרנקו סייני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully