וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפריסין: דקה הספיקה לשפונגין לכבוש שער ניצחון

הישראלי עלה כמחליף (87) וכבש ב-2:3 על קאטוקופיה. 55 דקות לטיבי בתבוסת שרלרואה. ארבייטמן כבש וניצח את ברדה

המחזור ה-17 בליגה הבלגית בכדורגל זימן לנו אתמול (שישי) דרבי ישראלי בין שני הנציגים בקבוצות הגדולות: מצד אחד אליניב ברדה והמוליכה גנק, ומהצד השני שלומי ארבייטמן, שהחל לקבל לאחרונה יותר דקות משחק במדי גנט ולהחזיר בשערים. ברדה וארבייטמן פתחו בהרכב קבוצתיהם, והמפגש הסתיים בניצחון 1:2 של גנט הביתית על גנק, כששלומי ארבייטמן כבש את השני של גנט ואת שערו השני בליגה הבלגית. ארבייטמן הוחלף בדקה ה-78 ואילו ברדה השלים 90 דקות מלאות.

ניצחון גנט צימק את הפער בין גנק המוליכה לקבוצתו של ארבייטמן ל-4 נקודות בלבד, כשגנט ניצבת במקום השלישי עם 32 נקודות. הפתיחה הייתה מהממת. גנק עלתה ליתרון כבר בדקה ה-2, משער נגיחה מצוין של טורבן ז'ונלה והוליכה 0:1, אבל לא הצליחה להחזיק ביתרון לאורך זמן כי כבר בדקה ה-11 נכבש השוויון. מגן גנק ז'ואו קרלוס לא הצליח להרחיק כדור רוחב ודחק אותו אל שערו הכדי לקבוע 1:1. בדקה ה-30 מהלך קבוצתי נהדר של גנט הסתיים במסירת רוחב לשלומי ארבייטמן, שכבש משמונה מטרים וקבע 1:2 לגנט במחצית. היה זה שערו השני של ארבייטמן במדי גנט, לאחר שכבש לזכותה לפני שישה ימים במשחקה נגד ווסטרלו.

בפתיחת המחצית השנייה גנק יזמה יותר, ובדקה ה-51 הכניס ברדה כדור מצוין למרווין אוגונג'ימי, אבל החלוץ הבלגי לא הצליח להמשיך זאת פנימה. בדקה ה-52 כדור חופשי של גנק הגיע אתל ברדה בתיבת החמש, אך החלוץ הישראלי לא הצליח להשתלט על הכדור ולייצר בעיטה טובה מאחר שהיה מכוסה, והתוצאה נותרה בעינה. בדקה ה-61 ברדה נע עם הכדור מצד שמאל למרכז ובעט בעוצמה מחוץ לרחבה, אך הכדור חמק ליד הקורה של שוער גנט. עד לסיום גנק הגיעה למספר מצבים, אולם לא הצליחה להשוות וגנט אספה את שלוש הנקודות.

בשבת איתן טיבי, שחקנה של שרלרואה, נכנס כמחליף בדקה ה-35 בהפסד 4:1 לאנדרלכט. מדובר בדקות ראשונות לישראלי, שחוזר לשחק מאז אמצע אוקטובר. קבוצתו, אגב, סיימה את המשחק בתשעה שחקנים והיא נמצאת במקום האחרון כשיש לה ניצחון אחד בלבד. משחקה של קורטרייק נגד לוקרן נדחה.

* בקפריסין: יובל שפונגין נכנס כמחליף בדקה ה-87 במשחק החוץ של אומוניה ניקוסיה נגד דוקסה קאטוקופיה 2:3 וכבש את שער הניצחון דקה לאחר שנכנס. אומוניה נמצאת כעת במקום השני בקפריסין אחרי 12 מחזורים כשהיא עם 24 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully